سلااااااااااااااااام........................
وکسی که عاشقم شود میکشم اورا(کشتن از هرچیزدنیایی....)
پ ن:اشاره به صحبت خدا خطاب به بنده...دوست داشتین بگید براتون میذارم کاملش رو
خوبین اقا مودیره؟:))))
دلمان تنگولیده بید...............برای باشگاه:دی
واوووووووووو چ عالی..اون رو که میدونم چیز جدید بگین:من خیلی خوبم :دی
کلا راحت باشیناا...صفحه من دراختیارتونه:دی
یکی ماروتحویل بگیره ...:دی
من برم ...
خیلی خوشحالم که هستین
تادیداری دوباره
یاعلی