You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
بلی من خیلی خوب و خانومم
ولی مهندس نیستم:دی
چ خبر اق مودیر؟
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
سلام اقا مودیره
خوبین؟
درس و مخشم دارم ...:)))
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
[IMG]
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
بزرگوارین...
.
.
.
.
.:gol:
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
+منظوربررسی مطالب اضافه شده بود..
.
.
درحدتوان اطلاع رسانی کردم...
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
چ اشتباه بدی....
ازتو ممنونم دوستم...
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
[IMG]
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
[IMG]
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
[IMG]
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
[IMG]
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
-
سسلام خانوم
مرسی ازگل قشنگت...
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
چشم..
من برم...
خیلی خوبه که هستین..
مواظب خوبی هاتون باشین
یاعلی...
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
کجایین اخه!
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
:biggrin:چقدرهم که اقاپسرها مظلومن...
میگما این درسها دارن کاردستم میدن کم کم ، به نت نمیرسم:)
یه کم نگران نتم شدم....:biggrin:
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
[IMG]
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
به خاطربارونش بود:دی
و کمی آ.علی آزاری...
ممم و مقداری چاشنی اذیت...
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
نه..اسمون ما و شما یکیه...فقط هوای اینجا نامتعادله کمی:دی
فکرکنین یه درصد اشتباه هم بشه...
اعتمادبه نفس و خودشیفتگی دارید درحدتیم ملی..:)
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
نیستی بیتا؟
- s_aa
- ارسال پروفایل
-
تاجایی که تونستم اقاعلی..کمترکارمه دیگه...
چشم...
ماکوهستانی ایم بیشتر.....
شمام عشق بارونین:)
- s_aa
- ارسال پروفایل