نتایح جستجو

  1. C

    آیا آمریکا واقعا دشمن ماست؟؟؟!

    منظور من اين بود كه خيلي ها با داشتن چراغم گمراه شدن چون به جاي اينكه چراغشونو جلوشون بگيرن پشتشون گرفتن و به جاي اينكه نورش راهشون روشن كنه بدتر سايشون راهشان را تاريك كرده منظور من با شما نبود با كساني بود كه به حقيقت پشت ميكنن و تا آخر عمر تو تاريكي باقي مي مونن نميدونم شايد شما هم جزء اين...
  2. C

    حسینیه باشگاه مهندسان ایران

    بچه ها یه سری به اینجا بزنید بد نیست همایش شیرخوارگان
  3. C

    آیا آمریکا واقعا دشمن ماست؟؟؟!

    اینم نظر شما هست دیگه فکر کنم قبلا گفتم هرکی یه نظری داره ضمنا چراغ داشتن مهم نیست چطوری گرفتنش مهمه
  4. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    يچه ها منم ديگه برم بخوابم از امشب كمتر ميتونم بيام اينجا شايدم اصلا نيام چون براي امتحانا برنامه ريزي كردم خلاصه مارو حلال كنيد شب همگي خوش خواباي خوب خوب ببينيد كودكاي فلسطيني رو هم دعا كنيد بنويس نام مرا در كف دستت اي دوست/ تا به هنگام قنوت نبري از يادم يا حق
  5. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    اينم داستان من اميدوارم تكراري نباشه آهنگر آهنگری بود که با وجود رنج های متعدد و بیماری اش عمیقا" به خدا عشق می ورزید. روزی یکی از دوستانش که اعتقادی به خدا نداشت از او پرسید: « تو چگونه می توانی خدایی را که رنج و بیماری نصیبت می کند دوست داشته باشی! » آهنگر سر به زیر آورد و گفت: « وقتی که...
  6. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    شبت خوش خواباي خوب خوب ببيني ولي كاش وايسي تا من داستانمو بگم بعد بري كوتاهه
  7. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام ملودي جان خوبي؟
  8. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام تنهايي جان كجايي مومن خوبي؟ سلام محسن جان خوبي؟
  9. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    ممنون محمد صادق قشنگ بود بچه ها منم يه داستان بگم برم نظرتون چيه؟
  10. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    شبت خوش خواباي خوب خوب ببيني:gol:
  11. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    خوب باش لهجه ات كجاييه؟ چي رو اشتباه كردم؟ من كه درست نوشتم
  12. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    شبت خوش خواباي خوب خوب ببيني:gol:
  13. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    اولا درست نوشتم برو نگاه كن دوما گفتم من ديكته سال سومو با تذكره پاس كردم من يكي رو بي خيل سوما سيلام آرامشو حساب نمي كني
  14. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام آرامش جان خوبي ؟ دير كردي ديگه داشتيم نا اميد مي شديم
  15. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام نگار جان همه خوبن شما چطوري ؟ نه كسي قصه نگفته منتظر شما بوديم سرپا گوشيم به قول آرامش بوگو
  16. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    ممنون چشمات قشنگ ميبينه آواتار شما هم خيلي قشنگه
  17. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    اره بايد هواسمون باشه ممكنه كمين كرده باشه از پشت خنجر بزنه پس مواظب قلبش باش تا بياد
  18. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام اميد جان ما خوبيم شما خوبي؟ ميگم ديشب حسابي نارحت شديا :biggrin:ببخشيد:gol: ببينم هميشه ساعت 1 براتون مهمون مياد
  19. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    ميگم امشب آرامش نيست محمد صادق ميگم قناسه و قدرت ايمان كار خودشو كرد دشمن عقب نشيني كرد راستي تنهايي كجاست؟
  20. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سرتو نكوب عزيزم تشكر كه مهم نيست مهم خودتي
بالا