نتایح جستجو

  1. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    ممنون سما و اسپرو عزيز داستاناي قشنگي بود :gol: ممنم يه داستان بگم
  2. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام بيا تو تا سرما نخوردي شبت خوش خواباي خوب خوب ببيني بگو منتظريم
  3. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    حرفاتو قبول دارم يه نمونه ازونايي كه ميگي اگه گفته باشن كافرن مي گي
  4. C

    جهان عرصه عبرت آموزي است .......... شكست اولين گام پيروزي است

    جهان عرصه عبرت آموزي است .......... شكست اولين گام پيروزي است
  5. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    ممنون سما با مزه بود
  6. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام ملودي جان خوش اومدي
  7. C

    سلام باعث افتخار منه با شما آشنا بشم

    سلام باعث افتخار منه با شما آشنا بشم
  8. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    حالا بودي من تازه اومدم ولي اگر مي خواي بري شبت خوش خوابابي خوب خوب ببيني ميري هيئت مارم دعا كن
  9. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام سما جان خوبي؟ سلام دوست خوبم ممنون خوبم به خوبي دوستان
  10. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام ممنون خوبم به خوبي دوستان ممنون نگار جان خيلي قشنگ بود:gol:
  11. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام به همگي خوبيد؟ نگار خانم بگو داستانتو منتظريم
  12. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    بچه ها من ديگه برم ممنون كه داستانمو گوش كردين ببخشيد يكم ناراحت كننده بود واقعيته ديگه شب همگي خوش خواباي خوب خوب ببينيد فلسطيني هارم فراموش نكنيد يا حق
  13. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    پدر سراسيمه در راهروهاي بيمارستان بدنبال دکتر ميگشت... _دکتر! دکتر ! چي شده !؟ بچم...! _متاسفم! کاري نميشه کرد واقعا متاسفم! _يعني چي!؟ مگه ميشه؟! اينجا بيمارستانه و تو هم دکتري، من بچمو از شما ميخام! _ نميشه، نميتونم! نميشه، تجهيزات نداريم، برق نيست، دارو نيس هيچي نيس؛ نميدونم چرا اصلا خودمم...
  14. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    شب خوش خواباي خوب خوب ببيني
  15. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    شب خوش خواباي خوب خوب ببيني ولي كاش وايسي منم داستانمو بگم بعد برو
  16. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    ممنون باران جان خيلي جالب بود تكراري هم نبود بچه ها منم يه داستان بگم برم نظرتون چيه
  17. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    ببخشيد فردا امتحان صبح زود بايد برم
  18. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    حالا خوبه بچه هاي اينجا چشم بصيرت دارن مگه نه .....:D
  19. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام نگار خانم ما خوبيم شما چه طوري
  20. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    خوبم به خوبي شما راستي بچه ها من سريع برم چون فردا صبح زود بايم برم دانشگاه
بالا