گفتي رياضي يك داغ دلمو تازه كردي به نظر من سخترين درسهاي كل دانشگاه رياضي1و فيزيك1:cry::cry: يك اينو رد كردي بقيش كاري نداره
دانشگاه همينه منم تا پنج شنبه 4 امتحان دارم بيچاره ام :(
سلام ملودي جان
خوبي ؟
بدون من كرسي هنوز صفا داره؟
راستي مگه امتحانات شما شروع نشده كه شب تا صبح زير كرسي هستي پاشو برو بشين سر درسات
اينقدرم داداشاي منو اذيت نكن خدا رو خوش نمياد