نتایح جستجو

  1. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام علي جان دوباره خوش اومدي ما خوبيم شما چه طوري
  2. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    قصه هم داريم بزار بچه ها جمع شن;)
  3. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام كجايي مومن من هم خوبم به خوبي دوستان شما چطوري؟ ممنون من هم خوبم به خوبي دوستان
  4. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام سكرت جان شب شما هم خوش خوبي؟ سلام نسيم جان چرا هستيم خوبي
  5. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام به .. مثل اينكه هيچ كس اينجا نيست دوباره خودم بايد چراغ رو روشن كنم
  6. C

    [IMG]

    [IMG]
  7. C

    آیا آمریکا واقعا دشمن ماست؟؟؟!

    من نگفتم با همه اعتقادات شما مشكل دارم بله بعضي از حرفاي شما را قبول دارم البته بعضي از حرفاي شما با بعضي از حرفاتونم به شدت مخالفم ولي هركي يه اعتقادي داره و براي رسيدن به اون تحقيق كرده تو حتما تحقيق كردي منم تحقيق كردم پس به اين راحتي و با يه حرف امثال تو از اعتقادم پايين نميام همون طور كه...
  8. C

    حسینیه باشگاه مهندسان ایران

    چند حديث از امام حسين هركه امانتدار نيست ايمان ندارد به هيچ چيز غير از اطاعت خدا شادماني مكن پايان خيرات و نيكوئي ها از آغازش زيباتر است بهترين مردم كسي است كه با افرادي كه با او بريده اند بپيوندد بزرگترين مصيبت ها مصيبتي است كه به دين انسان وارد مي آيد
  9. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    بنويس نام مرا در كف دستت اي دوست ............. تا به هنگام قنوتت نبري از يادم شب همگي خوش خواباي خوب خوب ببينيد منم اگه كسي از شوخيام نارحت شد ببخشه منظوري نداشتم يا حق
  10. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    تو مثل اينكه خوابت مياد نه ؟ برو بخواب مسواكم فراموش نشه چون صلاح مستقيم كردن افراد ممكنه خراب بشه
  11. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    لوئيز رفدفن ، زني بود با لباسهاي كهنه و مندرس ، و نگاهي مغموم . وارد خواربار فروشي محله شد و با فروتني از صاحب مغازه خواست كمي خواروبار به او بدهد. به نرمي گفت شوهرش بيمار است و نميتواند كار كند و شش بچهشان بي غذا ماندهاند. جان لانگ هاوس، صاحب مغازه، با با بی اعتنايي محلش نگذاشت و با حالت بدي...
  12. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    گاز يكم قديمي هست ما از قناسه استفاده مي كنيم
  13. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    بچه ها من يه داستان بگم برم بخوابم نظرتون چيه؟
  14. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    نه ممنون من ساعت دارم ميگم نيومده شيپور صلح گرفتي دستت دم از اخلاق(با دندون) ميزني
  15. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    گاز شهري يا كپسولي؟
  16. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    شبت خوش خواباي خوب خوب ببيني
  17. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    پس تاريخ چي ميشه؟ پس هويتمون چي ميشه؟ پس ارزش ها چي ميشه اينا همش زاييده امپرياليست غربه رهايشان كنيد
  18. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    1-گفتم منو بي خيل قابل فهمه يا يه جور دگه بگم(جور خاصي نيست نترسيد:biggrin:) ببينم تو خودت احتمالا از تذكره استفاده نكردي با اون زبونت كه معلوم نبود كجايي بود:D
  19. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    فهميدم كي هستي احتمالا بابا برقي نيستي شايدم بابا گازي ؟؟؟
بالا