نتایح جستجو

  1. C

    سلام ارامش عزيز ممنون خوبم عزاداري شما هم قبول ميگم من نيستم خوش ميگذره داداشمو كه شهيد...

    سلام ارامش عزيز ممنون خوبم عزاداري شما هم قبول ميگم من نيستم خوش ميگذره داداشمو كه شهيد نكردين بعد از امتحانا نيام ببينم كرسي نيست بعد بپرسم چي شده؟ بگن آرامش عمليات انتحاري انجام داده
  2. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    محسن جان قصه ات جالب بود خدا كنه بتونم بقيشو بخونم بچه ها منم ديگه برم دوباره من يه چند روزي نيستم حلالم كنيد از دعاي خيرتون بي نصيب نذارين شب همگي خوش خواباي خوب خوب ببينيد براي رزمنده هاي حماس و مردم مظلوم فلسطين هم دعا كنيد بنويس نام مرا در كف دستت اي دوست / تا به هنگام قنوت نبري از يادم...
  3. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    نه بابا اين چه حرفيه مياي اينجا تازه دلمون باز ميشه راستي شهادت دوستم تبريك ميگم
  4. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    شبت خوش خواباي خوب خوب ببيني شما هم منو از دعاي خيرت بي نصيب نذار
  5. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    ممنون خوبم به خوبي دوستان چند روز نبودم دلم برات تنگ شده بود
  6. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام تنهايي عزيز كجايي مومن دل كندن از شما هم براي ما سخته موقع دعا منو يادت نره
  7. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام نسيم خانم ما خوبيم شما چطورين؟ عزاداري شما هم قبول سلام علي آقا ما خوبيم شما چطورين؟
  8. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    ممنون اميد جان جالب بود ببخشيد من تشكرهام هنوز نيومده
  9. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    خدارو شكر من خوبم چي كار كنيم ديگه مشكلات زندگي زياده
  10. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    ميدونستم كرسي رو دست آدم مطمئن سپردم رفتم
  11. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام محسن جان خوبي؟ سلام محمد صادق خوبي؟ من نبودم اتفاق خاصي پيش نيومد در راه مرض قند كه سهله مرض چيز ديگه هم بگيرم مهم نيست
  12. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    خوب كردين هرچي شلوغ تر باشه بهتره خوفم به خوفي دوستان تو چطوري؟
  13. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    قبلا مي گفتن بد ميگذره دير ميگذره:biggrin: سلام ملودي جان من خوبم به خوبي دوستان شما چطوري ؟ نصيب ما نشه نصيب كي بشه؟ احلا من العسل
  14. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام به پاكر و جاني دپ ميگم من نبودم اينجا حسابي شلوغ شده ها
  15. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام باران جان حيف شد بعد چند شب من اومده بودم كاش ميموندي ولي اشكال نداره خواباي خوب خوب ببيني شما هم مرا فراموش نكن التماس دعا سلام آرامش عزيز خوبي؟ من فقط دو شب نبودم امتحانا خوبن سلام ميرسونن ببينم من نبودم به كسي شربت ندادين كه
  16. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام نگار جان من محمد حسين هستم محمد صادق نيستم;) خوبم به خوبي دوستان شما چه طوري
  17. C

    بیا زیر کرسی تا قصه های قدیمی رو واست تعریف کنم

    سلام من بعد چند شب اومدم يه سري بزنم ولي مثل اينكه هيچكس اينجا نيست:(
  18. C

    [IMG]

    [IMG]
  19. C

    چهل سخن گهربار از سالار شهیدان

    كاش اين مطالبو تو حسينيه باشگاه ميزاشتي بازم ممنون
  20. C

    سلام خوبم به خوبي دوستان شما چطوري ؟ بعد از امتحان ها ميام البته شايد بعضي از شبا هم يه سري بزنم...

    سلام خوبم به خوبي دوستان شما چطوري ؟ بعد از امتحان ها ميام البته شايد بعضي از شبا هم يه سري بزنم از درسا خيلي عقب افتادم اگه نخونم مشروتي رو شاخشه
بالا