محسن جان قصه ات جالب بود خدا كنه بتونم بقيشو بخونم
بچه ها منم ديگه برم
دوباره من يه چند روزي نيستم حلالم كنيد
از دعاي خيرتون بي نصيب نذارين
شب همگي خوش خواباي خوب خوب ببينيد
براي رزمنده هاي حماس و مردم مظلوم فلسطين هم دعا كنيد
بنويس نام مرا در كف دستت اي دوست / تا به هنگام قنوت نبري از يادم...