نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    پیر شدم با یه صندلی :confused:

    پیر شدم با یه صندلی :confused:
  2. pari khano0m

    تنوع؟!!!! :w20: عجیبه حمید گل و بلبل بگه سبزه چمن و دار و درخت!!!:surprised: خب حمید مهسا میره...

    تنوع؟!!!! :w20: عجیبه حمید گل و بلبل بگه سبزه چمن و دار و درخت!!!:surprised: خب حمید مهسا میره سر کار نمیتونه که شب بره کافی نت!!!
  3. pari khano0m

    حمیــــــــــــــد؟!!! :cry: پس گل و بلبل چــــــی؟؟؟؟؟ :cry: خوبی؟؟؟؟؟ تبی چیزی نداری؟؟؟؟؟؟...

    حمیــــــــــــــد؟!!! :cry: پس گل و بلبل چــــــی؟؟؟؟؟ :cry: خوبی؟؟؟؟؟ تبی چیزی نداری؟؟؟؟؟؟ سالمی؟؟؟ عجیبه آخه!!!! :surprised: آخه فک کنم باز نتش مشکل داره همه سوالاشم مونده جواب نداده!! تا جمعه اشکالی نداره دیگه حمید :w05:
  4. pari khano0m

    خب..... باید فک کنم درموردش..... :w16:

    خب..... باید فک کنم درموردش..... :w16:
  5. pari khano0m

    گذر جالب عمر!!!

    خوش نشین بر لب آبی که روان میگذرد تا که احساس کنی عمر چنان می گذرد از صدای گذر آب چنان می فهمی تندتر از آب روان عمر گران می گذرد
  6. pari khano0m

    آره تو شهریور میرم میبینمش... من دوس داشتم هم خاله شم هم دایی هم عمه هم عمو :(

    آره تو شهریور میرم میبینمش... من دوس داشتم هم خاله شم هم دایی هم عمه هم عمو :(
  7. pari khano0m

    خوش به حالت دایی شدی دوس دارم دایی شم..... حیف فقط خاله میشم واقعا این کارو میکردن؟؟؟؟ چه دلی...

    خوش به حالت دایی شدی دوس دارم دایی شم..... حیف فقط خاله میشم واقعا این کارو میکردن؟؟؟؟ چه دلی داره خواهرت!!! :biggrin: نه بابا بچه های فامیل ما آرومن. شب اذیت نمیکنن. کلا بی آزارن پسر داییم هفته پیش به دنیا اومد :D هنوز ندیدمش از نزدیک :cry:
  8. pari khano0m

    خواهشششش :gol:

    خواهشششش :gol:
  9. pari khano0m

    خوب واردیااااااا :confused:

    خوب واردیااااااا :confused:
  10. pari khano0m

    بزرگ نکردم نی نی ولی خوب بلدم :cool: عــاشقشـــونـــــم :heart:

    بزرگ نکردم نی نی ولی خوب بلدم :cool: عــاشقشـــونـــــم :heart:
  11. pari khano0m

    نترس اون با من :دی آبجیت اوستاس :cool:

    نترس اون با من :دی آبجیت اوستاس :cool:
  12. pari khano0m

    آره همه نی نیارو میخوااام :cry: نی نی میخوام لپاشو بکنم فشارش بدم بینیشو فشار بدم گوشاشو بکشم...

    آره همه نی نیارو میخوااام :cry: نی نی میخوام لپاشو بکنم فشارش بدم بینیشو فشار بدم گوشاشو بکشم باز فشارش بدم
  13. pari khano0m

    شنای پدر با فرزندانش بدون سانسور

    فدای نی نی بشــــــــــــــم مــــــــــن :biggrin:
  14. pari khano0m

    همشونو میخواااااام :cry:

    همشونو میخواااااام :cry:
  15. pari khano0m

    نه نشده..... ریتمش به هم میخورد نمیگفتم :دی آره میخواد...... :redface:

    نه نشده..... ریتمش به هم میخورد نمیگفتم :دی آره میخواد...... :redface:
  16. pari khano0m

    بعضیا پیج میبندن.....! :whistle:

    بعضیا پیج میبندن.....! :whistle:
  17. pari khano0m

    سلام.... خوبی؟ سوم شدی؟ تبریک میگم:gol: ولی باید اول میشدی :razz:

    سلام.... خوبی؟ سوم شدی؟ تبریک میگم:gol: ولی باید اول میشدی :razz:
  18. pari khano0m

    کوشی؟ :w01:

    کوشی؟ :w01:
  19. pari khano0m

    سلام آقا مدیر میشه صندلی مهسارو تا جمعه تمدید کنی؟ :w05:

    سلام آقا مدیر میشه صندلی مهسارو تا جمعه تمدید کنی؟ :w05:
  20. pari khano0m

    آره دیگه!! بود دیگه :D دیگه دیگه خب دیگه...... نی نیه... کوچمولوئه همش شیطونی میکنه داد و بیداد...

    آره دیگه!! بود دیگه :D دیگه دیگه خب دیگه...... نی نیه... کوچمولوئه همش شیطونی میکنه داد و بیداد را میندازه الان داره میگه: اااااااااااااااااااااااااااااااااا
بالا