خوش به حالت دایی شدی
دوس دارم دایی شم..... حیف فقط خاله میشم
واقعا این کارو میکردن؟؟؟؟ چه دلی داره خواهرت!!! :biggrin:
نه بابا بچه های فامیل ما آرومن. شب اذیت نمیکنن. کلا بی آزارن
پسر داییم هفته پیش به دنیا اومد :D
هنوز ندیدمش از نزدیک :cry:
آره دیگه!! بود دیگه :D
دیگه دیگه
خب دیگه...... نی نیه... کوچمولوئه همش شیطونی میکنه داد و بیداد را میندازه
الان داره میگه: اااااااااااااااااااااااااااااااااا