You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
از کجا فهمیدی؟؟؟ :surprised:
نه جیزی نیس خسته ام یکم
-
آره... با آدم بی ادب نه دوستام
-
مرسی داداشی
داداش گلمی اذیتاتم دوس دارم
من خودم کم اذیتت نمیکنم!! :دی
-
-
بله واسه همین پفتم واسه خودت پیام میذاری!!!
بابا نکنین این کارارو زشته :razz:
گناه داره میم جان
-
سلام
آواتار قبلیت بهتر بود، این تکراریه
آدم دیگه به خودشم اطمینان نداره!!!
خودتی یا خودش؟!
-
نسرین از بچه های طراحی صنعتی کسی و میشناسی؟
-
خودت واسه خودت پیام میذاری؟؟؟ :razz:
-
مرسی خاله جون خوبم فدات شم :heart: