نه بابا دکتر چرا.... حالا خودم دیروز کلی به مرجی گفتم پاشو بریم دکتر گفته نه:biggrin:
من که تازه اومدم نت!! دارم دنبال یه طرح دست میگردم.... میخوام دست امام علی و طراحی کنم که .... (سه نقطه یعنی نمیشه طرحمو لو بدم :دی)
واسه یه میدون نزدیک حرم میخوایم
اگه ایده ای به ذهنت میرسه بگو.... اسم میدونش...