نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    خوبه..... موفق باشی داداشی منم یه چند وقته با یه گروه از بچه های معماری دانشکده خودمون کار...

    خوبه..... موفق باشی داداشی منم یه چند وقته با یه گروه از بچه های معماری دانشکده خودمون کار میکنم. 8 نفریم با شرکتا و شهرداری قرارداد میبندیم
  2. pari khano0m

    خودتی کچله بیریخت :دی خو آدم میبینه دیگه کور که نیستم خالشم باید از حالش با خبر باشم :razz:

    خودتی کچله بیریخت :دی خو آدم میبینه دیگه کور که نیستم خالشم باید از حالش با خبر باشم :razz:
  3. pari khano0m

    واااااااااااااااااااااااای عروسی دایی جــــــــــــونمههههههههههههه مگه داداشت همسن من نبود...

    واااااااااااااااااااااااای عروسی دایی جــــــــــــونمههههههههههههه مگه داداشت همسن من نبود مریم؟؟؟؟؟ :surprised: مبارکه مامانی باشه من منتظرم......... :w05:
  4. pari khano0m

    برو خاله جون موفق باشی عزیزم بوووووووس :heart:

    برو خاله جون موفق باشی عزیزم بوووووووس :heart:
  5. pari khano0m

    سلام داداشی مرسی شما خوبی؟ خوش میگذره؟ پروژتون چی شد؟

    سلام داداشی مرسی شما خوبی؟ خوش میگذره؟ پروژتون چی شد؟
  6. pari khano0m

    دیروز یا پریروز باشگاه دیدمش اونم درگیره خاله جون ناراحت نباش عزیزم

    دیروز یا پریروز باشگاه دیدمش اونم درگیره خاله جون ناراحت نباش عزیزم
  7. pari khano0m

    آره مامانی خود خود خودممممممممم :دیییییییییی مامان جونم کی منو میبری ددر اینا؟!

    آره مامانی خود خود خودممممممممم :دیییییییییی مامان جونم کی منو میبری ددر اینا؟!
  8. pari khano0m

    محتاجم داداش بهزاد خان جان مرسی داداشی... ولی میدونه هنوز ساخته نشده ها:دی هنوز دارن لوله کشیاشو...

    محتاجم داداش بهزاد خان جان مرسی داداشی... ولی میدونه هنوز ساخته نشده ها:دی هنوز دارن لوله کشیاشو میکنن!!!
  9. pari khano0m

    سلام گلسا جون دیدیم از رژا پرسیدی خوبه حالش خاله

    سلام گلسا جون دیدیم از رژا پرسیدی خوبه حالش خاله
  10. pari khano0m

    منم منظورم میم میم بود خواهش می کنم من اصلا از دوستام به خاطر این چیزا ناراحت نمیشم بهتری؟

    منم منظورم میم میم بود خواهش می کنم من اصلا از دوستام به خاطر این چیزا ناراحت نمیشم بهتری؟
  11. pari khano0m

    سلام عزیزم اگه دوس داری خودتو بیشتر معرفی کن آشنا شیم من پریسام، 19 سالمه. مشهد زندگی می کنم

    سلام عزیزم اگه دوس داری خودتو بیشتر معرفی کن آشنا شیم من پریسام، 19 سالمه. مشهد زندگی می کنم
  12. pari khano0m

    نه بابا دکتر چرا.... حالا خودم دیروز کلی به مرجی گفتم پاشو بریم دکتر گفته نه:biggrin: من که تازه...

    نه بابا دکتر چرا.... حالا خودم دیروز کلی به مرجی گفتم پاشو بریم دکتر گفته نه:biggrin: من که تازه اومدم نت!! دارم دنبال یه طرح دست میگردم.... میخوام دست امام علی و طراحی کنم که .... (سه نقطه یعنی نمیشه طرحمو لو بدم :دی) واسه یه میدون نزدیک حرم میخوایم اگه ایده ای به ذهنت میرسه بگو.... اسم میدونش...
  13. pari khano0m

    آره دیگه :D مامانی اصن از بابا احسان راضی نیستم . هرجا میرم چنتا آجی و داداش پیدا میشه :cry:

    آره دیگه :D مامانی اصن از بابا احسان راضی نیستم . هرجا میرم چنتا آجی و داداش پیدا میشه :cry:
  14. pari khano0m

    خیلیم بعیده..... صمیمی ترین دوست من تو باشگاه کس دیگست نه اون که تو فک میکنی آدم وقتی ناراحته هر...

    خیلیم بعیده..... صمیمی ترین دوست من تو باشگاه کس دیگست نه اون که تو فک میکنی آدم وقتی ناراحته هر حرفی میزنه.... قبول کن درس نبود حرفت، منم بد حرف زدم ببخشید من عذرخواهی کردم.... خوشحال میشم آشتی کنی بچه مشدی
  15. pari khano0m

    آره خو آبجیت فوضوله نه بابا داداش جان پهلوم درد میکنه که بیحالم دعوام نشده قضیه یه چیز دیگست بچه...

    آره خو آبجیت فوضوله نه بابا داداش جان پهلوم درد میکنه که بیحالم دعوام نشده قضیه یه چیز دیگست بچه مشدیه پررو ناراحته ازم :دی دعوا نکردیم خیالت راحت
  16. pari khano0m

    آره مریم جون جات خالی بود خیلی.... اگه تو بودی که عالــــــی میشد

    آره مریم جون جات خالی بود خیلی.... اگه تو بودی که عالــــــی میشد
  17. pari khano0m

    از توبعیده..... ولی هرجور راحتی

    از توبعیده..... ولی هرجور راحتی
  18. pari khano0m

    المیرا خودتی؟

    المیرا خودتی؟
  19. pari khano0m

    من که طبیعیم!!! آره دیگه داداشیم به خودم رفته باهوشه :دی

    من که طبیعیم!!! آره دیگه داداشیم به خودم رفته باهوشه :دی
  20. pari khano0m

    گیه نکن مامانی جـــونم عاشقتم بووووووووووووووووووووووووووووووووس :heart:

    گیه نکن مامانی جـــونم عاشقتم بووووووووووووووووووووووووووووووووس :heart:
بالا