نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    باااااااابااااااااااااااااااااااا؟؟؟!!!!! :mad: پس چرا به من پول نمیدی هاااااااان؟؟؟؟؟؟ :cry:

    باااااااابااااااااااااااااااااااا؟؟؟!!!!! :mad: پس چرا به من پول نمیدی هاااااااان؟؟؟؟؟؟ :cry:
  2. pari khano0m

    برو به سلامت مهسا جونم بوووووووووووووووس :heart:

    برو به سلامت مهسا جونم بوووووووووووووووس :heart:
  3. pari khano0m

    کشتی که نگرفتن باهاش :razz: نه حمید راستشو بگو..... خبریه؟!! من حوصلم سر رفته هاااااا..... هوس...

    کشتی که نگرفتن باهاش :razz: نه حمید راستشو بگو..... خبریه؟!! من حوصلم سر رفته هاااااا..... هوس عروسیم کردم :whistle: میایم عروسیتو گرم می کنیم :D
  4. pari khano0m

    °•.آدامس.•°

    آره دیدم..... اول اومدم دیدم همرو واسه خودم برداشتم :دی
  5. pari khano0m

    °•.آدامس.•°

    دوسی جونم ناراحت نشیا شوخی کردم من ازون آدامس نعناییا می خوام
  6. pari khano0m

    اومدی بابایی؟؟؟ کجا بودی آخه میری هفته به هفته نمیای خونه نمیگی دل دخمل گلت یه ذره اندازه پای...

    اومدی بابایی؟؟؟ کجا بودی آخه میری هفته به هفته نمیای خونه نمیگی دل دخمل گلت یه ذره اندازه پای مورچه شه براااات؟؟؟؟ :cry:
  7. pari khano0m

    °•.آدامس.•°

    اره آجی جونم ولی اونا همش رنگه!! بچه بودم زیاد می خوردم من آدامس واقعی می خوام :(
  8. pari khano0m

    مگه بده؟؟؟ از خدا بخوا... کم جایگاهی نیس!!! :cool:

    مگه بده؟؟؟ از خدا بخوا... کم جایگاهی نیس!!! :cool:
  9. pari khano0m

    خو توجه نمی کنی دیگه زشتو جان :دی عکسو که دریافتم ولی اون نکته رو نمیشه نادیده گرفت :razz: البته...

    خو توجه نمی کنی دیگه زشتو جان :دی عکسو که دریافتم ولی اون نکته رو نمیشه نادیده گرفت :razz: البته از حرفات مشخصه هنوز کودکی بهناااام ، منو جای مامانت میبینی!!! :biggrin:
  10. pari khano0m

    خب چون نمی خوای بشونیم رو صندلی رفتی تو رده دوستای گلم :دی

    خب چون نمی خوای بشونیم رو صندلی رفتی تو رده دوستای گلم :دی
  11. pari khano0m

    سلام آقا مدیر خو صندلی مهسا بوده صندلی ناصر که نبوده :razz: علی و بشونیم تا بیاد ناصر :w05...

    سلام آقا مدیر خو صندلی مهسا بوده صندلی ناصر که نبوده :razz: علی و بشونیم تا بیاد ناصر :w05: حمیـــد؟! شنیدم می خوای شیرینی بدی آره؟!!! منو یادت نره :cool:
  12. pari khano0m

    آفرین آفرین :دی دوست گلم خودتی :D

    آفرین آفرین :دی دوست گلم خودتی :D
  13. pari khano0m

    بهنام؟؟؟؟ :razz: من مامانتم آخه زشتو؟؟؟؟؟

    بهنام؟؟؟؟ :razz: من مامانتم آخه زشتو؟؟؟؟؟
  14. pari khano0m

    خوش اومدی زیبا جون :D

    خوش اومدی زیبا جون :D
  15. pari khano0m

    دلت میااااد؟؟؟؟؟ نه بگو ببینم دلت میااااااد؟؟؟!!!!! :w04:

    دلت میااااد؟؟؟؟؟ نه بگو ببینم دلت میااااااد؟؟؟!!!!! :w04:
  16. pari khano0m

    وهاب!!! خودتی نه؟!!! :surprised: چندتا یوزر داری آخه تو پسر؟؟؟؟ :biggrin:

    وهاب!!! خودتی نه؟!!! :surprised: چندتا یوزر داری آخه تو پسر؟؟؟؟ :biggrin:
  17. pari khano0m

    °•.آدامس.•°

    خو منم واسه همین دعوات میکنم :mad: بدو ببینم ..... :D
  18. pari khano0m

    امان امان.... :دی تا حدودی آره... ولی دیر جواب میداد به خاطر نتش نشد زیاد. حقش بود بیشتر ازینا...

    امان امان.... :دی تا حدودی آره... ولی دیر جواب میداد به خاطر نتش نشد زیاد. حقش بود بیشتر ازینا بسوزه :razz:
  19. pari khano0m

    آره آبجی جونم. من فقط همینجوری گفتم وگرنه هرکسی یه نظری داره دیگه

    آره آبجی جونم. من فقط همینجوری گفتم وگرنه هرکسی یه نظری داره دیگه
  20. pari khano0m

    چیزی نشده :w15:

    چیزی نشده :w15:
بالا