نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    :w05:

    :w05:
  2. pari khano0m

    پری پریا منم منم.... گل پریا منم منم :دی منم خوبم چه خبرا؟این نی نی پیجت کی میخواد ببنده دهنشو؟؟

    پری پریا منم منم.... گل پریا منم منم :دی منم خوبم چه خبرا؟این نی نی پیجت کی میخواد ببنده دهنشو؟؟
  3. pari khano0m

    سلام مهسا جونم واقعا؟؟ :razz: نگران نباش تا منو داری غم نداری...... ;)

    سلام مهسا جونم واقعا؟؟ :razz: نگران نباش تا منو داری غم نداری...... ;)
  4. pari khano0m

    چه نانازه مرسی دوسی جونم :gol:

    چه نانازه مرسی دوسی جونم :gol:
  5. pari khano0m

    سلام آقا بهنام گل چطوری؟

    سلام آقا بهنام گل چطوری؟
  6. pari khano0m

    ببخشی عزیزم سیستمم کپ کرده بود! شب بخیر مهسا جون

    ببخشی عزیزم سیستمم کپ کرده بود! شب بخیر مهسا جون
  7. pari khano0m

    میخوام خو..... :confused: به کی سلام برسونم؟ :D چشم بزرگیتونو میرسونم خوب بخوابی، شب بخیر

    میخوام خو..... :confused: به کی سلام برسونم؟ :D چشم بزرگیتونو میرسونم خوب بخوابی، شب بخیر
  8. pari khano0m

    باشه..... هرچی آقا مدیر میگه :دی (پاچه خواریامو درنظر بگیر حمید به حرفشون گوش نده)...

    باشه..... هرچی آقا مدیر میگه :دی (پاچه خواریامو درنظر بگیر حمید به حرفشون گوش نده) حمیــــــد.... منم شیرینی میخوام :redface:
  9. pari khano0m

    آره آبجی جون کبریت بی خطر که میگن منم :)

    آره آبجی جون کبریت بی خطر که میگن منم :)
  10. pari khano0m

    نه دیگه حمید پیر شدی چشاتم ضعیف شده حاجی نمیبینی فنرای صندلی و زده بیرون؟!!! :surprised:

    نه دیگه حمید پیر شدی چشاتم ضعیف شده حاجی نمیبینی فنرای صندلی و زده بیرون؟!!! :surprised:
  11. pari khano0m

    من خودم یه بمب دس نخورده ام..... بیاد طرفم منفجر میشم :biggrin:

    من خودم یه بمب دس نخورده ام..... بیاد طرفم منفجر میشم :biggrin:
  12. pari khano0m

    آره میرم حتما :D اصن چیه این صندلیه؟؟؟؟ دیگه فرسوده شده ناصر نشست برش دارین دیگه :دی به جاش یه...

    آره میرم حتما :D اصن چیه این صندلیه؟؟؟؟ دیگه فرسوده شده ناصر نشست برش دارین دیگه :دی به جاش یه مسابقه مفید و مفره را بندازین که کسیم جزغاله نشه :دی
  13. pari khano0m

    من نسخه دکتر دارم حمید :دی قلبم ضعیفه گفته هیجان خوب نیس برات اگه موجهه برم نسخشو بیارم حالا که...

    من نسخه دکتر دارم حمید :دی قلبم ضعیفه گفته هیجان خوب نیس برات اگه موجهه برم نسخشو بیارم حالا که فعلا نوبت من نمیشه تا اون موقع خدا بزرگه:D
  14. pari khano0m

    حمید نزن ازین حرفا شب کابوس میبینم :cry: نهایتا میرم از باشگاه دیگه نمیام یه مدت تا جو آروم شه :D

    حمید نزن ازین حرفا شب کابوس میبینم :cry: نهایتا میرم از باشگاه دیگه نمیام یه مدت تا جو آروم شه :D
  15. pari khano0m

    واااالا....... :biggrin: ولی من از آواتارش میترسم مهسا :cry:

    واااالا....... :biggrin: ولی من از آواتارش میترسم مهسا :cry:
  16. pari khano0m

    نخیر آقا مدیر من زیر بار برو نیستم..... هرکار کنین نمیشینم رو صندلی :دی بهشونم گفتم... هرکی بگه...

    نخیر آقا مدیر من زیر بار برو نیستم..... هرکار کنین نمیشینم رو صندلی :دی بهشونم گفتم... هرکی بگه پری صندلی بعدی مال خودشه :razz:
  17. pari khano0m

    آره خوبه :biggrin:

    آره خوبه :biggrin:
  18. pari khano0m

    راستی حمید یه سری بچه بی ادب میخوان توطئه کنن منو بشونن رو صندلی جیز زیر بار نریاااا..... رای...

    راستی حمید یه سری بچه بی ادب میخوان توطئه کنن منو بشونن رو صندلی جیز زیر بار نریاااا..... رای گیری کن بازم اینجوری بهتره :دی (فک نکنی نظرم عوض شده راجع به توطئه هاااا :whistle:)
  19. pari khano0m

    آره دیگه :دی من خیلیم لطف کردم گفتم ازون کارای بد نکنن :razz: دل بچمون شیشست.... نازی... نازی...

    آره دیگه :دی من خیلیم لطف کردم گفتم ازون کارای بد نکنن :razz: دل بچمون شیشست.... نازی... نازی حمیت :w24:
  20. pari khano0m

    نظر سنجی برای شروع تاپیک مطالعه نهج البلاغه

    به نظر منم خیلی میتونه مفید باشه ممنون
بالا