من نظرم اینه پیشنهاد مستقیم یه دختر به پسر کار زیادمنطقی نیست البته اگه با درایت باشه مشکلی نیست به نظر من بهتره توسط یک امین این خواسته مطرح بشه و در نظر بگیریم که یه دختر بدون گفتن مستقیم هم میتونه90درصدبه طرف نشون بده که دوستش داره من همکلاسی داشتم که رفت تو چشم طرف زل زد و قضیه رو گفت پسره...