نتایح جستجو

  1. sahar-architect

    پایان ترم تحصیلی(طنز)

    :biggrin::w42::w15::w15:
  2. sahar-architect

    لطفو که تو داری خواهش میشود

    لطفو که تو داری خواهش میشود
  3. sahar-architect

    لطفو که تو داری خواهش میشود

    لطفو که تو داری خواهش میشود
  4. sahar-architect

    زیباترین قلب دنیا

    ممنون زیبا و تامل برانگیز بود:gol:
  5. sahar-architect

    سلام در واقع من باید تشکر میکردم ببخشید یادم رفته بود ممنون

    سلام در واقع من باید تشکر میکردم ببخشید یادم رفته بود ممنون
  6. sahar-architect

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام من دانشجوی ترم اول کارشناسی معماری دانشگاه هنر تبریزم چه خوب که اینجا هست:smile:
  7. sahar-architect

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام من دانشجوی ترم اول کارشناسی معماری دانشگاه هنر تبریزم چه خوب که اینجا هست:smile:
  8. sahar-architect

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام من دانشجوی ترم اول کارشناسی معماری دانشگاه هنر تبریزم چه خوب که اینجا هست:smile:
  9. sahar-architect

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام من دانشجوی ترم اول کارشناسی معماری دانشگاه هنر تبریزم چه خوب که اینجا هست:smile:
  10. sahar-architect

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام من دانشجوی ترم اول کارشناسی معماری دانشگاه هنر تبریزم چه خوب که اینجا هست:smile:
  11. sahar-architect

    شغل مخصوص ماهت!

    سلام ممنون راجع به من 100%و اطرافیانم 99.7%درست بود
  12. sahar-architect

    ايرانيمين ديل سيز باشي آذربايجان

    سلام بابا تبریییییییییییک:smile::gol::gol::gol::gol:
  13. sahar-architect

    بایگانی (راندو در معماری)

    سلام عکسها برای من هم باز نمیشن چجوری میشه دیدشون چون استاد ما هم دکتر مهدی نزاد هستن برام مهمه که شیتها رو ببینم؟
  14. sahar-architect

    باکلاس ترین رشته مهندسی

    به نظرم چون معماری یک رشته میان رشته ایه یعنی از تمام رشته ها در اون استفاده میشه و به قول صاحب نظرها اقیانوسی است به عمق یک بند انگشت!!میتونه ارضا کننده روح خیلیا باشه این نظر اصلا متعصبانه نیست
  15. sahar-architect

    بایگانی (کارگاه ماکت سازی)

    سلام من دارم ماکت پروره نهاییمون رو کار میکنم به محض تکمیل عکسش رو میذارم راستی بچه ها لطفا همه عکسهای ماکتشون رو بذارن خوب و بدش مهم نیست مهم انتقال تجربه هامونه;)
  16. sahar-architect

    به نفر قبلیتون یه شعر هدیه بدین

    مرا گفتی که دل دریا کن ای دوست همه دریا از آن ما کن ای دوست دلم دریا شد و دادم به دستت مکش دریا به خون پروا کن ای دوست
  17. sahar-architect

    مهندسای ایرانی بیان تو ... رو کم کنیه !!

    سلام هموطنای دوستدار و دوست ندار عدد منم عدد میخوام:)
  18. sahar-architect

    بهترین شعری رو که دوست داری چیه؟

    شاید انروز که سهراب نوشت تا شقایق هست زندگی باید کرد خبری از دل پردرد گل یاس نداشت باید اینطور نوشت هرگلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچک و یاس زندگی اجباریست
  19. sahar-architect

    به نفر قبلیتون یه شعر هدیه بدین

    ما که میترسیم از هجرت دوست کاش میدانستیم لحظه هایی که به هم نزدیکیم چه بهایی دارد کاش میدانستیم حس دلتنگی هر روز غروب چه دلیلی دارد:heart:
  20. sahar-architect

    تا حالا عاشق شدی؟؟!!

    من که نه.ولی یادمه یه شعری بود راجع به اینکه عشق چه جوریه حالا باید برم بعدا ادامه میدم این سخن گهربار رو:D
بالا