به نظرم چون معماری یک رشته میان رشته ایه یعنی از تمام رشته ها در اون استفاده میشه و به قول صاحب نظرها اقیانوسی است به عمق یک بند انگشت!!میتونه ارضا کننده روح خیلیا باشه این نظر اصلا متعصبانه نیست
سلام
من دارم ماکت پروره نهاییمون رو کار میکنم به محض تکمیل عکسش رو میذارم
راستی بچه ها لطفا همه عکسهای ماکتشون رو بذارن خوب و بدش مهم نیست مهم انتقال تجربه هامونه;)
شاید انروز که سهراب نوشت
تا شقایق هست زندگی باید کرد
خبری از دل پردرد گل یاس نداشت
باید اینطور نوشت
هرگلی هم باشی
چه شقایق چه گل پیچک و یاس
زندگی اجباریست