نتایح جستجو

  1. sahar-architect

    عشق واقعی

    ايول دكتر شريعتي
  2. sahar-architect

    عشق واقعی

    عشق ايستادن زير باران و خيس شدن با هم نيست عشق ان است كه يكي چتر شود ديگري هرگز نفهمد كه چرا خيس نشد احوالات همشهريييييي؟ميتينگم كه پيچوندي ديگه:biggrin::biggrin:
  3. sahar-architect

    [ماکت سازی] کارگاه ماکت سازی

    خوبه اما مقياس ماكت با مقياس درختا يه كم جور در نميومد اگه درخت در يه منطقه اي خيلي مرتفعه دليلي نداره شما هم اينقدر بزرگ كار كنيد درختو ماكت ما كاش درختاش كج ميشد آسفالتش هنوز خشك نشده بود موقع تحويل همينجوري ميريخت:biggrin::biggrin::biggrin:
  4. sahar-architect

    مشاعرۀ سنّتی

    منم که شهره شهرم به عشق ورزيدن منم که ديده نيالوده ام به بد ديدن
  5. sahar-architect

    به همون دليلي كه تو منو اد نكرده بودي من رفتم مشاعره

    به همون دليلي كه تو منو اد نكرده بودي من رفتم مشاعره
  6. sahar-architect

    بهترین شعری رو که دوست داری چیه؟

    چه كسي خواهد ديد مردنم را بي تو گاه مي انديشم خبر مرگ مرا با تو چه كس ميگويد ان زمان كه خبرمرگ مرا ميشنوي روي خندان تو را كاشكي ميديدم شانه بالازدنت را بي قيد و تكان دادن دستت كه "مهم نيست زياد "وتكان دادن سر چه كسي باور كرد جنگل جان مرا اتش عشق تو خاكستر كرد
  7. sahar-architect

    چطور مگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا كما؟؟؟؟؟؟؟؟

    چطور مگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا كما؟؟؟؟؟؟؟؟
  8. sahar-architect

    اره بر خلاف تو كه كلا با ادبيات مشكل داري نه كتاب باز كردم جلوم معلومه ديگه از اسمش .مشاعره ست...

    اره بر خلاف تو كه كلا با ادبيات مشكل داري نه كتاب باز كردم جلوم معلومه ديگه از اسمش .مشاعره ست بايد حفظ باشي
  9. sahar-architect

    داستان هاي كوتاه

    بهشت و جهنم روزی يک مرد روحانی باخداوند مکالمه ای داشت"خداوندا! دوست دارم بدانم بهشتو جهنم چه شکلی هستند؟ "، خداونداو را به سمت دو در هدايت کرد و يکی از آنها را باز کرد، مرد نگاهیبه داخل انداخت، درست در وسط اتاقيکميز گرد بزرگ وجود داشت که رویآن يک ظرف خورشت بود، که آنقدر بوی خوبی داشت که...
  10. sahar-architect

    سلام خوب شد گفتي قبل از اينكه اس ام اس ها رو براشون sendكنم گفتياااااااا:biggrin: بله...

    سلام خوب شد گفتي قبل از اينكه اس ام اس ها رو براشون sendكنم گفتياااااااا:biggrin: بله همينطوره:biggrin::gol:
  11. sahar-architect

    سلام چه عجب تو و كامپيوتر!!!!!!!!!!(با اسمايل خنده) من هم پيشاپيش عيد و پيوند و قدم نو رسيده و...

    سلام چه عجب تو و كامپيوتر!!!!!!!!!!(با اسمايل خنده) من هم پيشاپيش عيد و پيوند و قدم نو رسيده و قبولي ارشد خودت و نسلهاي ايندتو تبريك ميگم خوندم پستهاتو خنديدم بسيار اين سعيد من نميدونم پس شمارتو با چه انگيزه اي گرفته؟ خوش بگذره
  12. sahar-architect

    تو هم یه جمله از شریعتی بگو

    خدايا اندیشه و احساس مرا در سطحی پایین میار که زرنگی های حقیر و پستی های نکبت بار و پلید این شبه آدم های اندک را متوجه شوم. چه دوست تر می دارم بزرگواری گولخور باشم تا همچون اینان کوچکواری گول زن.
  13. sahar-architect

    دکتر کی نژاد و اتهام نیچر

    گير زياد ميدن ولي نه به اين شوري شور مثلا تو يوني يه پسره هست كه تا حراست اينو حميرا صداش ميزنن خيلي از اين حرفهام اغراق اميز شايعه شدن وگرنه با ما كه كسي كاري نداره عمرااااااااااااااا:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
  14. sahar-architect

    دکتر کی نژاد و اتهام نیچر

    تازگيام نميدونم نخبه دوره3ساله اي يه همچين چيزي شده:biggrin:
  15. sahar-architect

    عيد شما هم مبارك ممنون از پيامتون

    عيد شما هم مبارك ممنون از پيامتون
  16. sahar-architect

    سلام خوش ميگذره اونطرفا جاي ماروهم خالي كنيد تابلوئه اونقدر گرم ارشدي كه اصلا طرف كامپيوتر...

    سلام خوش ميگذره اونطرفا جاي ماروهم خالي كنيد تابلوئه اونقدر گرم ارشدي كه اصلا طرف كامپيوتر پيدات نميشه هاااااااااااااااا عيدتون هم مبارك(معلوم نيست كه كي اينو ميخوني عيد نيمه شعبانو ميگم )
  17. sahar-architect

    سلام ممنونم عيد شما هم مبارك باشه زندگيتون شاد

    سلام ممنونم عيد شما هم مبارك باشه زندگيتون شاد
  18. sahar-architect

    سلام ببخشید همه پیامها قاطی شده بودن نتونستم جواب بدم

    سلام ببخشید همه پیامها قاطی شده بودن نتونستم جواب بدم
  19. sahar-architect

    سلام خوبین؟ امتحانا تموم شده باتعطیلات حال میکنین دیگه اونم تو لاهیجان جای منم خالی کنید

    سلام خوبین؟ امتحانا تموم شده باتعطیلات حال میکنین دیگه اونم تو لاهیجان جای منم خالی کنید
  20. sahar-architect

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    چرا سر در گم اگه کمکی بر میاد ازم بگو:gol:
بالا