تنت شاد و لبت خندان بماند
برايت عمرجاويدان بماند
خدارا ميدهم سوگند بر عشق
هر آن خواهي برايت آن بماند
به پايت ثروتي افزون بريزد
كه چشم دشمنت حيران بماند
تنت سالم سرايت سبز باشد
برايت زندگي آسان بماند
تمام فصل سالت عيد باشد
چراغ خانه ات تابان بماند
:w40:
:w30:
سال نو مبارك:w23:
ماه من، غصه چرا؟
تو مرا داری و من هر شب و روز،آرزویم همه خوشبختی توست
ماه من ...
غم و اندوه اگر هم روزی، مثل باران بارید
یا دل شیشه ایت از لب پنجره ی عشق به زمین خورد و شکست
با نگاهت به خدا؛ چتر شادی وا کن
که خدا هست، خدا...
سلام
لطفا يه حرفي بگيد واسه شروع شعر
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/67269-.-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%B9%D8%B1%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D8%A8%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1-./page1457