نتایح جستجو

  1. sahar-architect

    هاي صبا [IMG]:w40: هاوت (!)چگونه است؟[IMG]:D واي دده!:surprised: الان بايراما كيمين گرح تبريك...

    هاي صبا [IMG]:w40: هاوت (!)چگونه است؟[IMG]:D واي دده!:surprised: الان بايراما كيمين گرح تبريك تولددارا جواب وئرسن[IMG] اين بولو چي ميگه اينجا؟:w12:بولو!؟؟؟بازم دير رسيديا !:Dمواظب باش اون روز فروردين يادت نره كه حسابت با كرام الكاتبين خواهد بود[IMG]
  2. sahar-architect

    تنت شاد و لبت خندان بماند برايت عمرجاويدان بماند خدارا ميدهم سوگند بر عشق هر آن خواهي برايت آن...

    تنت شاد و لبت خندان بماند برايت عمرجاويدان بماند خدارا ميدهم سوگند بر عشق هر آن خواهي برايت آن بماند به پايت ثروتي افزون بريزد كه چشم دشمنت حيران بماند تنت سالم سرايت سبز باشد برايت زندگي آسان بماند تمام فصل سالت عيد باشد چراغ خانه ات تابان بماند :w40: :w30: سال نو مبارك:w23:
  3. sahar-architect

    مشتی آب از كف دریا بردار مشتی خاك از كویر قلبی دیگر قالب بزن و در سینه ام تعبیه كن برای...

    مشتی آب از كف دریا بردار مشتی خاك از كویر قلبی دیگر قالب بزن و در سینه ام تعبیه كن برای عشق تو "‌‌ یك قلب كافی نیست !‌"
  4. sahar-architect

    مرسي :gol::gol::gol::gol::gol:

    مرسي :gol::gol::gol::gol::gol:
  5. sahar-architect

    ماه من، غصه چرا؟ تو مرا داری و من هر شب و روز،آرزویم همه خوشبختی توست ماه من ... غم و اندوه...

    ماه من، غصه چرا؟ تو مرا داری و من هر شب و روز،آرزویم همه خوشبختی توست ماه من ... غم و اندوه اگر هم روزی، مثل باران بارید یا دل شیشه ایت از لب پنجره ی عشق به زمین خورد و شکست با نگاهت به خدا؛ چتر شادی وا کن که خدا هست، خدا...
  6. sahar-architect

    سلااام مهندس هم خودتونید:دی خبرسلاممتی میگذره دیگه مسلما سیز یوخسوز سیزین

    سلااام مهندس هم خودتونید:دی خبرسلاممتی میگذره دیگه مسلما سیز یوخسوز سیزین
  7. sahar-architect

    سلاااااااام خوبم و بد نيستم توچگونه اي؟ بايان نامه توانبخشي در چه حاله؟ مهنديس هم خودتي :دي

    سلاااااااام خوبم و بد نيستم توچگونه اي؟ بايان نامه توانبخشي در چه حاله؟ مهنديس هم خودتي :دي
  8. sahar-architect

    اوه اوه بگو خودتو بوس كنه من حساسيت دارم به اين چيزا:w15: قربانت باي:heart:

    اوه اوه بگو خودتو بوس كنه من حساسيت دارم به اين چيزا:w15: قربانت باي:heart:
  9. sahar-architect

    سلام لطفا يه حرفي بگيد واسه شروع شعر...

    سلام لطفا يه حرفي بگيد واسه شروع شعر http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/67269-.-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%B9%D8%B1%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D8%A8%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1-./page1457
  10. sahar-architect

    :redface::redface::redface:خيلي ممنون:redface:

    :redface::redface::redface:خيلي ممنون:redface:
  11. sahar-architect

    عليكم السلام

    عليكم السلام
  12. sahar-architect

    [IMG] خيلي خيلي ممنون لطف كرديد شما خوبيد؟همه چي روبراهه ايشالا؟

    [IMG] خيلي خيلي ممنون لطف كرديد شما خوبيد؟همه چي روبراهه ايشالا؟
  13. sahar-architect

    اي بابا ممنون من هم ميگذرونم ديگه

    اي بابا ممنون من هم ميگذرونم ديگه
  14. sahar-architect

    فعلا كه مشغولم سال 2 شما چطور؟

    فعلا كه مشغولم سال 2 شما چطور؟
  15. sahar-architect

    گفتم كه سال 2 ام به سلامتي ايشالا

    گفتم كه سال 2 ام به سلامتي ايشالا
  16. sahar-architect

    بله وااااي واقعا مرسي ممنون

    بله وااااي واقعا مرسي ممنون
  17. sahar-architect

    فعلا كه تواستراحتم كاش زودتر ميدونستم :دي:دي دانشگاه هنرتبريز

    فعلا كه تواستراحتم كاش زودتر ميدونستم :دي:دي دانشگاه هنرتبريز
  18. sahar-architect

    بله مگه ميشه نشنيد بله

    بله مگه ميشه نشنيد بله
  19. sahar-architect

    مرسي لطف كرديد

    مرسي لطف كرديد
بالا