میخواهم جای اقا مصطفی نخودیان رو خالی کنم . وقتی فهمیدم مدتی در بین ما نیستن خیلی ناراحت شدم توسط یکی از دوستانشون سعی کردم براشون پیام بفرستم.
اینجا هم بهش میگم اقا مصطفی جات در بین همه ما خالیست. درسته تا بودی خیلی باهاتون کل کل میکردم و اذیتتون میکردم ولی شما از معدود افرادی هستید...