نتایح جستجو

  1. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    بهش بگید اگه زمانی رسید که منم نبودم یادم کنه . لازم نیست تابیک بزنه چون اونوقت باید جوابگو مدیران عزیز باشه . همین که به یاد بیاره زمانی در این سایت دختری بود که برخلاف بعضی از دخترا عاشق کل کل های سیاسی بود کافیه . این شبیه وصیتنامه شده ها
  2. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    احتمالا اشاره به اسم ماهی نکردن ؟؟؟؟ یا خدای خدایان ؟؟
  3. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    به مصطفی بگید اومد مهمونی خبر میکرد ازش پذیرایی کنیم . پس ما که مرد نیستیم چه گلی به سرمون بگیریم ؟؟؟ نه تبعید نه اخراج نه اخطار ؟؟؟؟ باباتبعیض جنسیتی تا چه حد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  4. ZEUS83

    انتخاب ترین های باشگاه - بهمن 89- خوشگلترین آواتار

    انتخاب ترین های باشگاه - بهمن 89- خوشگلترین آواتار
  5. ZEUS83

    انتخاب ترین های باشگاه - بهمن 89- خوشگلترین آواتار

    انتخاب ترین های باشگاه - بهمن 89- خوشگلترین آواتار
  6. ZEUS83

    انتخاب ترین های باشگاه - بهمن 89- خوشگلترین آواتار

    انتخاب ترین های باشگاه - بهمن 89- خوشگلترین آواتار
  7. ZEUS83

    انتخاب ترین های باشگاه - بهمن 89- خوشگلترین آواتار

    انتخاب ترین های باشگاه - بهمن 89- خوشگلترین آواتار
  8. ZEUS83

    انتخاب ترین های باشگاه - بهمن 89- خوشگلترین آواتار

    انتخاب ترین های باشگاه - بهمن 89- خوشگلترین آواتار
  9. ZEUS83

    انتخاب ترین های باشگاه - بهمن 89- خوشگلترین آواتار

    انتخاب ترین های باشگاه - بهمن 89- خوشگلترین آواتار
  10. ZEUS83

    انتخاب ترین های باشگاه - بهمن 89- خوشگلترین آواتار

    انتخاب ترین های باشگاه - بهمن 89- خوشگلترین آواتار
  11. ZEUS83

    انتخاب ترین های باشگاه - بهمن 89- خوشگلترین آواتار

    انتخاب ترین های باشگاه - بهمن 89- خوشگلترین آواتار
  12. ZEUS83

    انتخاب ترین های باشگاه - بهمن 89- خوشگلترین آواتار

    انتخاب ترین های باشگاه - بهمن 89- خوشگلترین آواتار
  13. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    بدون مصطفی چه می کشیم ما !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  14. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    خبر نداری از وقتی اقا مصطفی رفته توسط یکی از دوستانشون کلی براش پیام دادم و اونم لطف کرد جوابمو داد. مثل این فعالین سیاسی که میرن تبعید و براشون کمپین راه میندازن شده حکایت ما . بهم دیروز پیشنهادش داده شد . اوکی من باید سیستممو ریست کنم . بعد از چند ساعت اماده باش میریم . دلم برا مصطفی تنگیده
  15. ZEUS83

    به یاد مصطفی نخودیان که تا بود نتونستیم همدیگرو بشناسیم

    میخواهم جای اقا مصطفی نخودیان رو خالی کنم . وقتی فهمیدم مدتی در بین ما نیستن خیلی ناراحت شدم توسط یکی از دوستانشون سعی کردم براشون پیام بفرستم. اینجا هم بهش میگم اقا مصطفی جات در بین همه ما خالیست. درسته تا بودی خیلی باهاتون کل کل میکردم و اذیتتون میکردم ولی شما از معدود افرادی هستید...
  16. ZEUS83

    سلام رشته من زبانشناسی انگلیسیه در خدمت شما هستم هر کمکی ازم بربیاد درخدمتم

    سلام رشته من زبانشناسی انگلیسیه در خدمت شما هستم هر کمکی ازم بربیاد درخدمتم
  17. ZEUS83

    ممنون عزیزم فعلا رای گیری به دور دوم رسیده . به محض شروع نظر سنجی لینکشو برات میذارم ممنون عزیزم

    ممنون عزیزم فعلا رای گیری به دور دوم رسیده . به محض شروع نظر سنجی لینکشو برات میذارم ممنون عزیزم
  18. ZEUS83

    بهت گفتم سه سوته میای بهم رای میدی ها وگرنه زامبی میشم

    بهت گفتم سه سوته میای بهم رای میدی ها وگرنه زامبی میشم
  19. ZEUS83

    سلام رامین جان تو که میدونی هر جا موضوع خوشگلی و اتخاب خوشگلا باشه من اولم . حالا برای نظر...

    سلام رامین جان تو که میدونی هر جا موضوع خوشگلی و اتخاب خوشگلا باشه من اولم . حالا برای نظر سنجی خبرت میکنم
بالا