بابا این زن که فروغ گشته و گشته برام پیدا کرده.. گرگ بارون دیدست
من بااجازت سومیشم.. اوجورر..
با این نقشه آبکی که قول نمیخوره.. خودشم هرجا منو میبینه عین هلو میگیره و فشارم میده زیر بازوهاش(بازو نه ستون)
حالا اینا به کنار اون یه نفر رو از کجا پیدا کنیم.. این رو هم لطف فروغ بود که یافتم..
اره همینه متاسفانه..
منو ببخش ملینا ولی مجبورم.. من :cry: منن دارم از دست میرم ملینا.. فکر کنم به یه ورق حلبی تبدیل بشم..
من تا حد حلقه پیش رفتم نمیونم پاپس بکشم
من عمران- عمرانم
آزادم
دو ترمم مونده تموم پبشم
خودشم ناپیوسته ام..
بعد هم که 8 سال رو ذهنیتت اضافه کن.. مرسی
واللا زمان ما گرایش اینا نبود تازگیا زیاد شده.. فکر کنم شما دارای گرایش خاصی باشین خانم روناک نه!!
من واقعا نمیتونم عقب نشینی کنم
چون ذاتا ادم کم توقعی هستم و شاکرم به درگاه خدا..
هو ایز میم ایم این کانفیوژن مود...
اوه مای گاد آی تینک ندا ایز یور فیوورایت فریند..
اوه مای گاد اوه مای گاد
نه لرد چیکار داره بیچاره اخه داری غیبتش رو میکنی..