[IMG]
سلام
ممنون از اینکه نوشته هاتون رو مانند دستانی پر محبت بر چشمان ما مینوازید..
هیچ خاطره ای زیباتر از رویای به وقوع نپیوسته حادثه دیدار نیست..
غمها چون تارهایی بی زبان موی سرمان را به سفیدیشان زینت میدهند.
غصه ها و احساسات حسرت آلود چینی بر بستر صورتمان میشوند..
دلخوشیهامان هزار بار به...
حاج اسحاق
هیچ قطعیتی در مورد لااقل واکنش های من وجود نداره من دورویه یک سکه کج هستم و حتی با علم امار هم قابل پیش بینی نیستم.. من فقط به حد اقل اصول ایمان دارم نه بیشتر و بقیه رو بعدا ها ممکنه تغییر بدم.. باور کن بستنی یخی برات خوبه.. الان بدنت به نوعی تنبلی خامه ای با زعفران آلوده شده کمی یخی...
دنیا پر از مرغهاییه که منتظر سر برآوردن خروسی از تخم مرغ هستند..
هر تخم مرغی که بشکند شانسی از 5مرغ گرفته میشود..
ولی آنگاه که جهل در میان مرغها به یک انفولانزای همه گیر تبدیل بشه.. خروس ها قدرت پرواز پیدا کرده و مرغداریهارو به سوی پارادایس وعده داده شده ترک خواهند کرد
قاه هاه واه واه افاده...
مگه من مرد نیستم.. این چه حرفیه.. اصلا به من برمیخوره اگه یه دقه هرچند ریز ..زنم ازم ناراحت بشه.. من رو قبرم هم آدرس بهترین گل دنیا رو به زنبور ها خواهم داد تا برن سراغش..
چی بگم ملینا که هرچی بگم کمه واللاه
ذاتا تمام امیدم به شما جووناست ملینا..
وگرنه من اون قر و فر رقص و اواز رو دیگه ندارم.. جشن رو هم همونجا تو بیابونای قیطریه میگیریم و بعدش میزاریم تو تایپیک سوتی..
بحث ده کیلو نیست.. بحث یه عمر زندگیه
تو داری میچتلونی یا اسرار ملت رو نگاه میکنی؟:d
بابا فروغ یه مورد مناسب تو قیطریه پیدا کرده که قراره با میانجی گری فروغ به همدیگه جوش بخوریم..
منم گفتم چند کیلوئه اخه.. من خودم 10 کیلو کمبود وزن دارم خب مهمه برام.. شاید مجبور شم برم اضافه اندام کار کنم تا چاق بشم