نه نمیخوام ها یه لحظه جو گرفت منو ..خوشحالم که در یه پست تونستم قانع کنم تورو.. ولی اینا حقیقت هایی در قالب شاید بشه گفت مزاح بودند.. جوونای امروز میترسند از زدواج.. و در همون حال هم انتظار منتظارشون هم بالاست..
چیکار کنیم.. من اگر هر یک از بنداش براورده نشه از زن خبری نیست..
نه محتاجیم...
خب این هم شد سوال که عموغلو نتونسته بگه؟
من با یکی از عزیزان مدیر در این مورد خیلی صحبت کردم برو و بخون ولی بازم میگم دلایل چوخدو فروغ
1.من الان بیکارم
2.من الان چون بیکارم وجهه ای برا زنم بعد از یه ماه نخواهم داشت
3. من پول مول یوخ
4. من عرضه نگه داشتن زن ندارم
5. زنی که بتونه من رو هویججوری...
ای دوزدو.. گفتی که پسره
خب من تو سریالا اسم دختر میشنیدم..
اره تاثیر میزاره راست میگی.. چیکار میشه کرد... منم اون موقعا که کار میکردم همین که میرسیدم خونه وای به حال خونوادم.. کلی اعصاب خوردی میاوردم خونه ولی بعدا ها میرفتم زودی میخوابیدم/.
ساغول ساغول.
اگه تو بترشی پس منم حتما گندیدم دیگه( این از دید خانما یعنی دارم دنبال زن میگردم)
ممنون که مصونیت دارم.. البته تو هم از دست پیچوندنای ادبی من مصونیت داریا این به اون در
واللا چی بگم.. این بحث ها باید میشد ولی درست نبود مسایل شخصی رو جلو همه اینقدر کش داد.. ولی اختلاف سلیقه داشتن..یه چیز عادیه.. و بیانش از اون مهمتر..
واللا من هم از این همه ریا و محافظه کاری حاکم در جامعه مون متنفر شدم//
بابا خونت رو غلیظ نکن.. باز که رفتی تو کما
خب اولش شاخ در اوردم که بالاخره تو هم یه عکس فرستادی تو صفحم.. باید برم شاخهام رو بکشم..اینجوری بد دیده میشم..
خیلی بامزه ان این سگا.. اشلی باید اسم دخترونه باشه ذاتا نه!!
کار واقعا خوبه و در ضمن خسته کننده.. مهم اینه که ادم خستگی روحیش رو همونجا بزاره و برا استراحت فیزیکی بیاد خونه..ممنون از...