آقا ما ارادت داریم وحشتناک..
سجاد تا دو هفته دیگه میاد پیش خودمون... واللا دیدنش برا شماکه تهرانید مقدور تره تا من که 2 ساعت باهاش فاصله دارم.. همه جا میبینمت و هیچجا زیارتت نمیکگنم..واسه همین اومدم یادی از گذشته کنم..
لطف داری شما عزیز..
گفتم یادی از شما کرده باشم.. امیدوارم زندگیتون همیشه پر از تلاش و سازندگی باشه بطوری که نیایید اینجا بشینید و معتاد به سایت بشین..خیلی ممنون که اومدی
اره برو ..پسر شاد بابا کلی کار و زندگی داره آخه مثل ما سوبای نیست که آخه
من اگه تا پس فردام بیدار بمونم کسی نمیاد سراغم.. واسه شامم یه بار صدام میکنند و چون میبینن جواب نمیدم هیچی برام نگه نمیدارن تا گشنه بمونم و ادب بشم..
قابلی نداشت عکس یه تابلوئه انگار ولی خوشگله راست میگی
بابام جان..منم میخواستم همین رو بپرسم کی اسم گذاشت آخه..
؟
من عاشق اون حسیم که از عکسات داره به من انتقال پیدا میکنه
بیا این همون دختره نیست که اونروز فرستاده بودی؟
[IMG]
فریندلی جان اسمت الان خیلی قشنگه باور کن..
ولی اگه بخوای عوض کنی اسمای زیادی هست من نمیتونم الان نظر بدم..
ولی اگه خواستی بعدا میتونم چند تا اسم پیشنهاد بدم
مثلا آیان=ماهپیشونی
من که از این فریندلی گوست بدجور خوشم میاد نمیدونم
ای بابا من باید یه سال زنام رو حبس خانگی کنم تا به صداقتشون پی ببرم.. بعدا میتونم بگم قرمز رنگه عشقه
مشکی هم زرشکی
نمیدونم باید ببینم امشب خواب خوب میبینم یا بد..