وای من نه این همه ام بابا..
ساغول
خوبه لااقل اگر خودمون از خودمون بهره ای نبریم دیگران با دیدنمون خوش باشند..
بیچاره ثنا دیگه دچار سوالات بی جواب بسیاری شده و فعلا میتونی شیرینی خامه ای هات رو حتی جلوی انظار یا تو تاقچه بزاری کسی کاریش نداره..
اگر باز دیدی تعدادشون کم میشه یه ندا بده... تا اوجور
خب خدارو شکر.. من اخه نه اینکه کمی بدبینم در کل. واسه همین زود به بعضی چیزا واکنش نشون میدم.. گفتم شاید .. هوای بلندی ها و سیر زیبایی های جهان در تو تاثیری گذاشته..
خدا روشکر که ایندفعه برای اولین بار اشتباه کردم