فروغ بگو هردوتاش بیان .. خب؟
بعدش که هردوتاشون اومدن.. من با هردوشون صحبت میکنم خب؟
بعد با ملا محلمون هم صحبت میکنم خب؟
بعد اوجور..
گناه داره اون چاقالو اخه.. بیچاره اینهمه خونه و پول و ماشین داره.. دلش میشکنه..
دومی هم که اوجور
ریش و قیچی دست خودت اصلا بگو هردوتاش بیان
اذیت نکن دیگه بابا.. خودت که میدونی من مخالف اینم که دل خانما رو بشکنی.. :d
اون معرکه است ولی باید با این قلب مشکی ای که دارم یه مینیبوس محافظ براش بزارم.. بقیه شرایط مالی هم هنوز سر جاشه..
مرسییی/ خیلی هنرمندانه است بیشخی میگم.. جالبه که علاقه داری..
باشه باور کردم.. اینارو نگم چی بگم آخه بابا.. باید یه جوری حرصم رو از این مرغ خانما بریزم یا نه
نه دیگه تموم شد ترشی شدند مرغا..
اینا تخم مرغای رنگین..
گنجیشک رو جای بلبل رنگ نکن برامم
نکنه بابات کارخونه داره.. اینارو از کجا پیدا میکنی تو بابا؟
[IMG]
قلیون چیه بابا.. قلیون پیسدی
دلستر میخوریم با پفک نمکی لینا
ولی تو طبیعت فقط آتیششش درست کنی و جیگگگر بخوری رو آتیشش بعد هم که چادر بزنی و سیبزمینی بزاری تو ذغال ها..
قلیون هم در نهایت عرض کردم در نهایت امر خیلی میچسبه
ای بابا حالا بیا درست کن قضیه رو..
شما که رو چشم ما جا دارین بابا.. عروس یه بهونه است واسه رسیدن به مال و منال وگرنه از فردای روز عروسی اون به راه خودش میره منم با ماشینش میام سراغتون تا بریم دربند بگردیم..
آره خب ملاک پول هست و اوجور.. حالا هم که اوجور.. چاره ندارم..
سلام خوش اومدی.. طنابات رو ایندفعه محکم ببند..
این پسر ایرونی رو نگرفتنش تو اغتشاشات
البته اهلش نیستا ولی شانسی میگیرینش دیگه