نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    ممنون دوست هم رشته ای گلم :gol:

    ممنون دوست هم رشته ای گلم :gol:
  2. pari khano0m

    ناراحت نباش دیگه داداشی جونم :heart:

    ناراحت نباش دیگه داداشی جونم :heart:
  3. pari khano0m

    فدای داداشم بشم من همیشه به یادتم داداشی چند روز خیلی درگیره کارا بودم امروز نرفتم دیگه یکم...

    فدای داداشم بشم من همیشه به یادتم داداشی چند روز خیلی درگیره کارا بودم امروز نرفتم دیگه یکم استراحت کنم
  4. pari khano0m

    سلام.... چطوری همشهری؟

    سلام.... چطوری همشهری؟
  5. pari khano0m

    سلام داداشی نبینم ناراحت باشه داداش گلم!

    سلام داداشی نبینم ناراحت باشه داداش گلم!
  6. pari khano0m

    نازیییی :cry:

    نازیییی :cry:
  7. pari khano0m

    من از بچگی آبیاری میکردم

    وااااای چقد جیگرهههههههه تپلـــــی مــــــــــن
  8. pari khano0m

    :gol:

    :gol:
  9. pari khano0m

    مگه تو آزاد داری عکس این زن و شوهر را خراب می کنی

    خانومه چقد خوشحاله شوهر کرده!! :biggrin:
  10. pari khano0m

    دوست دارین چه کسی رو صندلی داغ بشینه ؟

    حمید اسم دکتر مهدیه رو بذار تو نظرسنجی زیاد رای دادن بهش البته نظرسنجی بعد اینکه ناصر و علی نشستن بوگاتی و انیس و مرجان (coral) و m.e.a.r خوبن . لطفا اسم اینارم بذار تو نظرسنجی :دی
  11. pari khano0m

    انــــــــــــیس جـــــونم.... آواتار خوشملت مبااااارک آبجی جونننننننم :heart:

    انــــــــــــیس جـــــونم.... آواتار خوشملت مبااااارک آبجی جونننننننم :heart:
  12. pari khano0m

    دو شهریور...سالروز رویییدن تنها نیلوفر مردابم...گل قشنگم میلادت خجسته

    نیـــــــلوووووو..... چرا لباس خوشملاتو نمیپوشی بیای برامون قر بدی هااااان؟؟؟؟ بدو بیا با هم بلقصیم :redface:
  13. pari khano0m

    مرسی آبجی جونم :heart:

    مرسی آبجی جونم :heart:
  14. pari khano0m

    من عاشقتم نی نی خــــالـــــــــه :heart:

    من عاشقتم نی نی خــــالـــــــــه :heart:
  15. pari khano0m

    عـــــــــــاشقتــــــــــم بوووووووووووووووووس :heart:

    عـــــــــــاشقتــــــــــم بوووووووووووووووووس :heart:
  16. pari khano0m

    :gol:

    :gol:
  17. pari khano0m

    دو شهریور...سالروز رویییدن تنها نیلوفر مردابم...گل قشنگم میلادت خجسته

    ای گل ناز کوچک تولدت مبـــــــارک ای غنچه بانــمک تــولدت مبـــــارک :heart:
  18. pari khano0m

    دو شهریور...سالروز رویییدن تنها نیلوفر مردابم...گل قشنگم میلادت خجسته

    نیــــــــــلو کجایی آبجی بیا یه ماچ بده ببینم چند سالت شد؟!! کادو چی دوس داری بگم بابا احسانم برات بگیره؟؟؟ :دی
  19. pari khano0m

    دو شهریور...سالروز رویییدن تنها نیلوفر مردابم...گل قشنگم میلادت خجسته

    نیــــــــــــــــــلوووووووو... دوم دوم دوم.... (نمیشد اول بابایی بزرگتره :دی) تولدت مبارک دختره مرجان جون مرسی واسه تاپیکت من کادو ندارم ولی کیک می خوااااام :دی
بالا