حمید اسم دکتر مهدیه رو بذار تو نظرسنجی زیاد رای دادن بهش
البته نظرسنجی بعد اینکه ناصر و علی نشستن
بوگاتی و انیس و مرجان (coral) و m.e.a.r خوبن . لطفا اسم اینارم بذار تو نظرسنجی :دی
نیــــــــــــــــــلوووووووو...
دوم دوم دوم.... (نمیشد اول بابایی بزرگتره :دی)
تولدت مبارک دختره
مرجان جون مرسی واسه تاپیکت
من کادو ندارم ولی کیک می خوااااام :دی