You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
سلام آقا مدیر
یه سوال دارم!
چرا ابروت زیر چشته؟!!!
تا حالا دقت نکرده بودم!
-
وووووووووووی ..... چه نی نی نازییییییی
دوسش میدارم
آواتار نو مبارک آبجی جونم:gol:
-
:surprised: ....... :cry:
-
:w42:
هوووووورااااااااااا
مرسی بهنامم
آخ جووووووووون موتورسواری :w40:
-
بله بله... یادم نبود شما جزو دوست خوبامی:دی
-
-
غرق شدن حتمی!!!!
بهنام تو کدومشونی؟؟؟ :دی
-
بعد بازی که دیگه فایده نداره...... :(
می خواستم با موتورم برم استادیوم دور بزنم تبلیغ کنم :دی
-
نه خیالت راحت باشه من تا سال دیگه مطمئنم نمیرم
سال دیگه هم خودمو میزنم به مردن که نرم
به قول همیت حله حله خیالم راحته هماهنگه :دی
-
-
-
بهنام یه موتور قرمز میگیری برام؟! :redface:
-
آره ایشالا نوبت شمام میشه :D
عجله داشته باشی نوبت ناصرو میدم به تو :دییییی
-
کسی کارشناس می خواست؟ :cool:
-
من میتونم..... ثابت کنم بهنااااام؟؟؟؟؟؟؟
-
2 کیلو؟؟؟؟؟؟
باشه پس منم تخمه میخورم.... یه عالمه تخمه خریدم از فاروج
یه سر برو فاروج اومدی مشهد فک کنم عاشقش بشی :biggrin:
-
بهناااااام...... چرا تو و پیرجو آواتار همو دزدیدین؟!!!! :surprised:
فک کنم بدونم دلیلشو!!!
-
دوس داری خودتو...... چه پروانه نازی
-