نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    فعلا داداش محسن:gol:

    فعلا داداش محسن:gol:
  2. pari khano0m

    سلام آقا مدیر یه سوال دارم! چرا ابروت زیر چشته؟!!! تا حالا دقت نکرده بودم!

    سلام آقا مدیر یه سوال دارم! چرا ابروت زیر چشته؟!!! تا حالا دقت نکرده بودم!
  3. pari khano0m

    وووووووووووی ..... چه نی نی نازییییییی دوسش میدارم آواتار نو مبارک آبجی جونم:gol:

    وووووووووووی ..... چه نی نی نازییییییی دوسش میدارم آواتار نو مبارک آبجی جونم:gol:
  4. pari khano0m

    تصاویر: شنا در رودخانه هاى دز

    :surprised: ....... :cry:
  5. pari khano0m

    :w42: هوووووورااااااااااا مرسی بهنامم آخ جووووووووون موتورسواری :w40:

    :w42: هوووووورااااااااااا مرسی بهنامم آخ جووووووووون موتورسواری :w40:
  6. pari khano0m

    بله بله... یادم نبود شما جزو دوست خوبامی:دی

    بله بله... یادم نبود شما جزو دوست خوبامی:دی
  7. pari khano0m

    :surprised:

    :surprised:
  8. pari khano0m

    تصاویر: شنا در رودخانه هاى دز

    غرق شدن حتمی!!!! بهنام تو کدومشونی؟؟؟ :دی
  9. pari khano0m

    بعد بازی که دیگه فایده نداره...... :( می خواستم با موتورم برم استادیوم دور بزنم تبلیغ کنم :دی

    بعد بازی که دیگه فایده نداره...... :( می خواستم با موتورم برم استادیوم دور بزنم تبلیغ کنم :دی
  10. pari khano0m

    نه خیالت راحت باشه من تا سال دیگه مطمئنم نمیرم سال دیگه هم خودمو میزنم به مردن که نرم به قول...

    نه خیالت راحت باشه من تا سال دیگه مطمئنم نمیرم سال دیگه هم خودمو میزنم به مردن که نرم به قول همیت حله حله خیالم راحته هماهنگه :دی
  11. pari khano0m

    چی چطور؟!

    چی چطور؟!
  12. pari khano0m

    :دیییییی ص ن د ل ی د ا غ

    :دیییییی ص ن د ل ی د ا غ
  13. pari khano0m

    بهنام یه موتور قرمز میگیری برام؟! :redface:

    بهنام یه موتور قرمز میگیری برام؟! :redface:
  14. pari khano0m

    آره ایشالا نوبت شمام میشه :D عجله داشته باشی نوبت ناصرو میدم به تو :دییییی

    آره ایشالا نوبت شمام میشه :D عجله داشته باشی نوبت ناصرو میدم به تو :دییییی
  15. pari khano0m

    کسی کارشناس می خواست؟ :cool:

    کسی کارشناس می خواست؟ :cool:
  16. pari khano0m

    من میتونم..... ثابت کنم بهنااااام؟؟؟؟؟؟؟

    من میتونم..... ثابت کنم بهنااااام؟؟؟؟؟؟؟
  17. pari khano0m

    2 کیلو؟؟؟؟؟؟ باشه پس منم تخمه میخورم.... یه عالمه تخمه خریدم از فاروج یه سر برو فاروج اومدی مشهد...

    2 کیلو؟؟؟؟؟؟ باشه پس منم تخمه میخورم.... یه عالمه تخمه خریدم از فاروج یه سر برو فاروج اومدی مشهد فک کنم عاشقش بشی :biggrin:
  18. pari khano0m

    بهناااااام...... چرا تو و پیرجو آواتار همو دزدیدین؟!!!! :surprised: فک کنم بدونم دلیلشو!!!

    بهناااااام...... چرا تو و پیرجو آواتار همو دزدیدین؟!!!! :surprised: فک کنم بدونم دلیلشو!!!
  19. pari khano0m

    دوس داری خودتو...... چه پروانه نازی

    دوس داری خودتو...... چه پروانه نازی
  20. pari khano0m

    کی؟؟ شما؟؟؟؟ 110 درصد

    کی؟؟ شما؟؟؟؟ 110 درصد
بالا