نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    چشم..

    چشم..
  2. pari khano0m

    عید تو هم مبارک داداش گلم ببخشید دیر جواب دادم

    عید تو هم مبارک داداش گلم ببخشید دیر جواب دادم
  3. pari khano0m

    سلام مامانی الان دیرتره ولی عیدت مبارک مامان نازم:gol:

    سلام مامانی الان دیرتره ولی عیدت مبارک مامان نازم:gol:
  4. pari khano0m

    شبنم جون عید تو هم مبارک گلم.... ببخشید خیلی دیر جواب دادم نبودم:gol:

    شبنم جون عید تو هم مبارک گلم.... ببخشید خیلی دیر جواب دادم نبودم:gol:
  5. pari khano0m

    مرسی نازنینم هرجا باشم همیشه به یاد بهترینای زندگیم هستم:gol:

    مرسی نازنینم هرجا باشم همیشه به یاد بهترینای زندگیم هستم:gol:
  6. pari khano0m

    عید تو هم مبارک پسر بـــــد... البته با تاخیر چه عکس نازی گذاشتی واسه پیجت

    عید تو هم مبارک پسر بـــــد... البته با تاخیر چه عکس نازی گذاشتی واسه پیجت
  7. pari khano0m

    سلام با تاخیر عیدت مبارک :gol:ببخشید دیر شد نبودم

    سلام با تاخیر عیدت مبارک :gol:ببخشید دیر شد نبودم
  8. pari khano0m

    سلام با تاخیر عیدتون مبارک :gol: ببخشید دیر جواب دادم نبودم

    سلام با تاخیر عیدتون مبارک :gol: ببخشید دیر جواب دادم نبودم
  9. pari khano0m

    سلام حمید خوبی؟ عید تو هم با تاخیر مبارک آره نبودم ببخشید

    سلام حمید خوبی؟ عید تو هم با تاخیر مبارک آره نبودم ببخشید
  10. pari khano0m

    با یکم تاخیر عیدت مبارک عزیزم ببخشید دیر جواب دادم نبودم گلم

    با یکم تاخیر عیدت مبارک عزیزم ببخشید دیر جواب دادم نبودم گلم
  11. pari khano0m

    آبجــــــــی گلــم.... عید تو هم مبارک عزیز دلم :gol:

    آبجــــــــی گلــم.... عید تو هم مبارک عزیز دلم :gol:
  12. pari khano0m

    :biggrin: شوخی می کنم بابا نترس بی آزارم :biggrin: من میرم دیگه شب بخیر حاج آقا :دی

    :biggrin: شوخی می کنم بابا نترس بی آزارم :biggrin: من میرم دیگه شب بخیر حاج آقا :دی
  13. pari khano0m

    آواتارت خوشگله دیگه عوضش نکن... دوسش میدارم :D

    آواتارت خوشگله دیگه عوضش نکن... دوسش میدارم :D
  14. pari khano0m

    بهنام تو هم برگشتی به قیافه جلف قبلیت؟!! :D

    بهنام تو هم برگشتی به قیافه جلف قبلیت؟!! :D
  15. pari khano0m

    عیدتون مبارک :gol:

    عیدتون مبارک :gol:
  16. pari khano0m

    آروم آروم..... :D

    آروم آروم..... :D
  17. pari khano0m

    منظورت از دربار دقیقا کجاست؟؟ زود تند سریع مکان و روشن سازی کن باشگا؟؟ خونمون؟؟ دانشگا؟؟ خونه...

    منظورت از دربار دقیقا کجاست؟؟ زود تند سریع مکان و روشن سازی کن باشگا؟؟ خونمون؟؟ دانشگا؟؟ خونه دوستم؟؟ خونشون؟؟ پیجم؟؟ یاهو؟؟ پیجت؟؟ پیجش؟؟ خیابون؟؟ .... کجا؟!!!!! :cool:
  18. pari khano0m

    میتونی به جای همه این حرفا و حاج خانوم بار کردن بگی بانو پری، یا ملکه اول باشگا یا ملکه...

    میتونی به جای همه این حرفا و حاج خانوم بار کردن بگی بانو پری، یا ملکه اول باشگا یا ملکه آواتارها.... :دی
  19. pari khano0m

    عید فطر مبارکتون باشه

    دوستای گلـــــــــم... منم بهتون تبریک میگم عیدو :gol:
  20. pari khano0m

    من تعریف نکنم کی تعریف کنه؟؟؟ :razz: دوستامون که ازین کارا نمی کنن :razz:

    من تعریف نکنم کی تعریف کنه؟؟؟ :razz: دوستامون که ازین کارا نمی کنن :razz:
بالا