نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    دوستان 5 شهریور تولد دوست عزیزمون +kingworld همه دعوتین

    دادااااااااااااش امیــــــــــــــــــــرم...... تولدتـــــــ مبــــــــــارک ایشالا همیشه کنارمون بمونی، شاد شاد و سالم سالم :gol:
  2. pari khano0m

    هااااا بابایی یادم رفت شب بخیر بگم :دییییی مامانم جایی نرفته :razz: همه پولارم داده به خیریه!!

    هااااا بابایی یادم رفت شب بخیر بگم :دییییی مامانم جایی نرفته :razz: همه پولارم داده به خیریه!!
  3. pari khano0m

    آره بستنی داریم چون خیلی دوس دارم ولی بهت نمیدم تموم میشه :D من برم دیگه داداش جان خان شبت خوش...

    آره بستنی داریم چون خیلی دوس دارم ولی بهت نمیدم تموم میشه :D من برم دیگه داداش جان خان شبت خوش خواب بستنی ببینی :دی
  4. pari khano0m

    یادم نیس خو فقط یادمه وقتی عوضش کردی ناراحت شدم :دی اااا خوب شد یادم آوردی می خواستم برم یه ساعت...

    یادم نیس خو فقط یادمه وقتی عوضش کردی ناراحت شدم :دی اااا خوب شد یادم آوردی می خواستم برم یه ساعت پیش!!! :biggrin: شب بخیر آقا مدیر
  5. pari khano0m

    میگن پسرا پرروان همینه دیگه..... شوکول نداریم:razz:

    میگن پسرا پرروان همینه دیگه..... شوکول نداریم:razz:
  6. pari khano0m

    آفرین.... پسر خوب باید سر به زیر باشه :D

    آفرین.... پسر خوب باید سر به زیر باشه :D
  7. pari khano0m

    دیده بودم ولی یادم نیس! :confused:

    دیده بودم ولی یادم نیس! :confused:
  8. pari khano0m

    دیگه دوست خوب ازین خواسته ها نداره هاااا :D

    دیگه دوست خوب ازین خواسته ها نداره هاااا :D
  9. pari khano0m

    پس پیر و چروکی!! :w15:

    پس پیر و چروکی!! :w15:
  10. pari khano0m

    نخیر بابایی مامانمم چون بهش پول ندادی رفته کارگری! :surprised:

    نخیر بابایی مامانمم چون بهش پول ندادی رفته کارگری! :surprised:
  11. pari khano0m

    آره!!!! دیگه اون موقع باید به جای برو بچ با عهد و عیال خدمت برسیم!! :biggrin: پیر شدی دیگه حمید...

    آره!!!! دیگه اون موقع باید به جای برو بچ با عهد و عیال خدمت برسیم!! :biggrin: پیر شدی دیگه حمید یه تکونی به خودت بده
  12. pari khano0m

    آفرین.... آفرین دوسی

    آفرین.... آفرین دوسی
بالا