You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
به به چه رقابت سالمی..... شما میتونین
-
چرا می خوای بدونی تکراریه یا نه؟
چرا بهنام دزده؟!! یعنی واقعا آواتار دزدیده؟!!!!!
چرا دیگه سوالی به ذهنت نمیرسه؟؟
چرا آخه؟!
-
ایهی ایهی..... همین
ساعت چنده بازی؟
عجیبه پری می خواد فوتبال ببینه!!!!!! :surprised:
-
آره بابا حرف نداره :cool: :دی
سلام
خوبم شما خوبی؟ چه خبر شهر همسایه؟!
-
:D:D:D
نه به علاوه 2 می کنم :دی
-
دوستان عزیز پری یه کاری داره تا 20 دقیقه دیگه برمیگرده
-
:surprised::surprised::surprised:
-
-
-
-
-
-
بهنام منم عکسرو می خوام :cool:
-
امروز چه رقابتیه اینجا!!! :biggrin:
من خودم نه قرمزم نه آبی
ولی چون دوستام پرسپولیسین دوس دارم پرسپولیس ببره بازیو :دی
-
-
-
علیرضا؟؟؟ ..... نمیشناسم :razz:
-
مرسی داداش جونم
ولی چیزی نیس خوب میشه خودش
-
نه شرمنده خونمون دعوتت کنم مامان جون خودمو براتون قرمه سبزی میکنه :دی
-
حالا چرا ناراحت میشی؟؟
خیلی اندک.... خوب میشه
بخند بابا ;)