نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    به به چه رقابت سالمی..... شما میتونین

    به به چه رقابت سالمی..... شما میتونین
  2. pari khano0m

    چرا می خوای بدونی تکراریه یا نه؟ چرا بهنام دزده؟!! یعنی واقعا آواتار دزدیده؟!!!!! چرا دیگه سوالی...

    چرا می خوای بدونی تکراریه یا نه؟ چرا بهنام دزده؟!! یعنی واقعا آواتار دزدیده؟!!!!! چرا دیگه سوالی به ذهنت نمیرسه؟؟ چرا آخه؟!
  3. pari khano0m

    ایهی ایهی..... همین ساعت چنده بازی؟ عجیبه پری می خواد فوتبال ببینه!!!!!! :surprised:

    ایهی ایهی..... همین ساعت چنده بازی؟ عجیبه پری می خواد فوتبال ببینه!!!!!! :surprised:
  4. pari khano0m

    آره بابا حرف نداره :cool: :دی سلام خوبم شما خوبی؟ چه خبر شهر همسایه؟!

    آره بابا حرف نداره :cool: :دی سلام خوبم شما خوبی؟ چه خبر شهر همسایه؟!
  5. pari khano0m

    :D:D:D نه به علاوه 2 می کنم :دی

    :D:D:D نه به علاوه 2 می کنم :دی
  6. pari khano0m

    دوستان عزیز پری یه کاری داره تا 20 دقیقه دیگه برمیگرده

    دوستان عزیز پری یه کاری داره تا 20 دقیقه دیگه برمیگرده
  7. pari khano0m

    :surprised::surprised::surprised:

    :surprised::surprised::surprised:
  8. pari khano0m

    منم همینطور... فعلا

    منم همینطور... فعلا
  9. pari khano0m

    :biggrin:

    :biggrin:
  10. pari khano0m

    :دییییییییی

    :دییییییییی
  11. pari khano0m

    :confused:

    :confused:
  12. pari khano0m

    :cool::cool::cool:

    :cool::cool::cool:
  13. pari khano0m

    بهنام منم عکسرو می خوام :cool:

    بهنام منم عکسرو می خوام :cool:
  14. pari khano0m

    امروز چه رقابتیه اینجا!!! :biggrin: من خودم نه قرمزم نه آبی ولی چون دوستام پرسپولیسین دوس دارم...

    امروز چه رقابتیه اینجا!!! :biggrin: من خودم نه قرمزم نه آبی ولی چون دوستام پرسپولیسین دوس دارم پرسپولیس ببره بازیو :دی
  15. pari khano0m

    ایشالا :D

    ایشالا :D
  16. pari khano0m

    :دی گوشت آدم..... :hate:

    :دی گوشت آدم..... :hate:
  17. pari khano0m

    تولدت مبارک علیرضا جوووووووووووووون

    علیرضا؟؟؟ ..... نمیشناسم :razz:
  18. pari khano0m

    مرسی داداش جونم ولی چیزی نیس خوب میشه خودش

    مرسی داداش جونم ولی چیزی نیس خوب میشه خودش
  19. pari khano0m

    نه شرمنده خونمون دعوتت کنم مامان جون خودمو براتون قرمه سبزی میکنه :دی

    نه شرمنده خونمون دعوتت کنم مامان جون خودمو براتون قرمه سبزی میکنه :دی
  20. pari khano0m

    حالا چرا ناراحت میشی؟؟ خیلی اندک.... خوب میشه بخند بابا ;)

    حالا چرا ناراحت میشی؟؟ خیلی اندک.... خوب میشه بخند بابا ;)
بالا