نظر شما مهمه ولی به نظر من اگه جلوش نایستیم ایران را مثقل عراق افغانستان به خاطر منابع و معادنی که داریم میزنه ولی وقتی یک زهر چشمی ازش بگیریم وزیر جنگش مثل این بار اعلام میکنه که ما نباید به ایران حمله کنیم با این مسیری که امریکا پیش گرفته خیالت راحت باشه که دیگه چیزی از ابر قدرتیش نمانده به...