من که تا حالا دو ترم مشروط یک ترم هم انتخاب واحد نکردم اخراجم کردند با هزار نامه و پارتی برگشتم دانشگاه توی 3 ترم حساب کنید 15 واحد که خدا میدونه چقدرش نمره بهم دادند تا پاس شدم مثل تربیت بدنی یک کارگاه برق داشتیم که امتحان ندادم 17 بهم دادند اون ترم خوب بود همش یک واحد پاس کردم اینم کارگه بود...