نمیدونم فقط یکی سوال برام پیش اومد چرا همیه همسایه های ما عوض شدن هر کی توی دو خونه کناری ما میاد سر سال خونه رو میفروشه فرار میکنه الان یه ده سالیه اینجوریه
هم عشق هم دوستی و دادش بودن بینشون موندم من هر کاری دوستم بهخواد براش می کنم اونم همینطور اگه بهش بگم خودشو میکشه کنار یکبار روشوخی بهش گفتم گفت دوستیمون سر جاشه هر کاری هم بتونم برات بکنم میکنم شما الان جای نفر سومی بین خودتو دوستت نیستی که یکی انتخاب کنی