ببخشید تا حدیش را یادم رفت تاحدی به اندازه زانتیا است از 405 -پرشیا بیشتره یک روز با ماشین بابام داشتیم میرفتیم شیراز توی یک گردنه افتاده بود پشتر سرمون اتفقا خودم پشت فرمون بودم نامرد همجا با من میومد ولی توی سرعت به پرشیا هم نمیرسه شتابش خوبه ولی در کل خیلی زشته