منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
♥
سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!
سلام به دوستان مهندس!!! این fierwallرو که نصب میکنیم خود به خود خودش فعال میشه یا باید کاری خاصی انجام داد؟؟؟،اسمشم outpostهست!
♥@SH!M♥
ارسال #5,306
Jun 25, 2011
تالار:
مهندسی کامپیوتر
♥
منم اگه نمره ها حالمو نگیرن خوبم!!!!!!!!!،این ترم اصلن ترم خوبی نبود
منم اگه نمره ها حالمو نگیرن خوبم!!!!!!!!!،این ترم اصلن ترم خوبی نبود
♥@SH!M♥
ارسال پروفایل
Jun 24, 2011
♥
منم خوبم،خواهش میکنم ممنون که جواب دادی !خوش باشی عزیز!
منم خوبم،خواهش میکنم ممنون که جواب دادی !خوش باشی عزیز!
♥@SH!M♥
ارسال پروفایل
Jun 24, 2011
♥
سلام دوستی خوبین؟بعد از مدتی اومدم تو باشگاه گفتم یه حالی بپرسم!امیدوارم خوب باشید!
سلام دوستی خوبین؟بعد از مدتی اومدم تو باشگاه گفتم یه حالی بپرسم!امیدوارم خوب باشید!
♥@SH!M♥
ارسال پروفایل
Jun 23, 2011
♥
سلام دوستی خوبم ممنون!ببخشید درگیر امتحانا بودم!شما خوبین؟؟
سلام دوستی خوبم ممنون!ببخشید درگیر امتحانا بودم!شما خوبین؟؟
♥@SH!M♥
ارسال پروفایل
Jun 23, 2011
♥
سلام دوستی خوبی؟؟؟خوشی؟؟؟؟؟؟
سلام دوستی خوبی؟؟؟خوشی؟؟؟؟؟؟
♥@SH!M♥
ارسال پروفایل
Jun 23, 2011
♥
salam,khoobid shoma?emtehanat tamoom shode??khoob dadi?!
salam,khoobid shoma?emtehanat tamoom shode??khoob dadi?!
♥@SH!M♥
ارسال پروفایل
Jun 23, 2011
♥
سلام آقای مهندس خوبید؟خوش میگذره!!!بی معرفت چرا یادی نمیکنید!ولی من یاد کردم!!!!!!!!!!موفق باشی...
سلام آقای مهندس خوبید؟خوش میگذره!!!بی معرفت چرا یادی نمیکنید!ولی من یاد کردم!!!!!!!!!!موفق باشی! علی یارت
♥@SH!M♥
ارسال پروفایل
Jun 23, 2011
♥
سلام آقای پرستار خوبین؟خوش میگذره؟!!!!!!!
سلام آقای پرستار خوبین؟خوش میگذره؟!!!!!!!
♥@SH!M♥
ارسال پروفایل
Jun 3, 2011
♥
سلام خیلی ممنون آقا کاظم.
سلام خیلی ممنون آقا کاظم.
♥@SH!M♥
ارسال پروفایل
May 30, 2011
♥
سلام مهندس! ممنون از عکسی که برام قرار دادی،خیلی ناز بود از ترکیب رنگش خوشم اومد ولی پشت اون شاخ...
سلام مهندس! ممنون از عکسی که برام قرار دادی،خیلی ناز بود از ترکیب رنگش خوشم اومد ولی پشت اون شاخ وبرگها ،اون صورتیه چیه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
♥@SH!M♥
ارسال پروفایل
May 12, 2011
♥
مشاعرۀ سنّتی
زگفتار او رستم آمد به شور از آن دشت پر آب و نخچیر گور
♥@SH!M♥
ارسال #33,248
May 6, 2011
تالار:
مشاعره
♥
مشاعرۀ سنّتی
تا سنانش تیزتر گردد فروپیچیدمش شعله ای آشفته بود اندر بیابان شما
♥@SH!M♥
ارسال #33,238
May 5, 2011
تالار:
مشاعره
♥
salam,man mal khod kerman nistem!
salam,man mal khod kerman nistem!
♥@SH!M♥
ارسال پروفایل
May 5, 2011
♥
كرمانيا كوشن؟
سلام منم هستم هم استانی ها ی بامرام ومهمون نواز وباحال!!!!!
♥@SH!M♥
ارسال #21
Apr 30, 2011
تالار:
همشهری ها!
♥
مشاعرۀ سنّتی
من این نکته گیرم که باور نکردم ندیدم که قویی به صحرا بمیرد چو روزی در آغوش دریا برآمد شبی هم در آغوش دریا بمیرد تو دریای من بودی آغوش واکن که می خواهد این قوی زیبا بمیرد:gol::heart:
♥@SH!M♥
ارسال #33,204
Apr 30, 2011
تالار:
مشاعره
♥
خوش اومدی به باشگاهarkan sarir! دوست دارم معنی اسمی که دارید بپرسم؟؟؟!
خوش اومدی به باشگاهarkan sarir! دوست دارم معنی اسمی که دارید بپرسم؟؟؟!
♥@SH!M♥
ارسال پروفایل
Apr 30, 2011
♥
مشاعرۀ سنّتی
ای سرنوشت، از تو کجا می توان گریخت؟ من راه آشیان خود از یاد برده ام . یک دم مرا به گوشه ای راحت رها مکن با من تلاش کن که بدانم نمرده ام!
♥@SH!M♥
ارسال #33,196
Apr 29, 2011
تالار:
مشاعره
♥
مشاعرۀ سنّتی
دیری است این که رابطه ام با خدا کم است چیزی میان سینه ی من گوئیا کم است با کلبه،باسیاهی خود خو گرفته ام ایمان من به پنجره یا نیست یا کم است
♥@SH!M♥
ارسال #33,191
Apr 28, 2011
تالار:
مشاعره
♥
مشاعرۀ سنّتی
در خم پس کوچه هاي زندگي آرزو گم کرده تنها مي روم در شيار روشن تاريک شب لنگ لنگان سوي فردا مي روم
♥@SH!M♥
ارسال #33,156
Apr 26, 2011
تالار:
مشاعره
قبلی
1
2
3
4
5
6
...
برو به صفحه ی
برو
10
بعدی
اول
قبلی
4 از 10
برو به صفحه ی
برو
بعدی
آخر
جستجو
بالا