نتایح جستجو

  1. سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!

    سلام به دوستان مهندس!!! این fierwallرو که نصب میکنیم خود به خود خودش فعال میشه یا باید کاری خاصی انجام داد؟؟؟،اسمشم outpostهست!
  2. منم اگه نمره ها حالمو نگیرن خوبم!!!!!!!!!،این ترم اصلن ترم خوبی نبود

    منم اگه نمره ها حالمو نگیرن خوبم!!!!!!!!!،این ترم اصلن ترم خوبی نبود
  3. منم خوبم،خواهش میکنم ممنون که جواب دادی !خوش باشی عزیز!

    منم خوبم،خواهش میکنم ممنون که جواب دادی !خوش باشی عزیز!
  4. سلام دوستی خوبین؟بعد از مدتی اومدم تو باشگاه گفتم یه حالی بپرسم!امیدوارم خوب باشید!

    سلام دوستی خوبین؟بعد از مدتی اومدم تو باشگاه گفتم یه حالی بپرسم!امیدوارم خوب باشید!
  5. سلام دوستی خوبم ممنون!ببخشید درگیر امتحانا بودم!شما خوبین؟؟

    سلام دوستی خوبم ممنون!ببخشید درگیر امتحانا بودم!شما خوبین؟؟
  6. سلام دوستی خوبی؟؟؟خوشی؟؟؟؟؟؟

    سلام دوستی خوبی؟؟؟خوشی؟؟؟؟؟؟
  7. salam,khoobid shoma?emtehanat tamoom shode??khoob dadi?!

    salam,khoobid shoma?emtehanat tamoom shode??khoob dadi?!
  8. سلام آقای مهندس خوبید؟خوش میگذره!!!بی معرفت چرا یادی نمیکنید!ولی من یاد کردم!!!!!!!!!!موفق باشی...

    سلام آقای مهندس خوبید؟خوش میگذره!!!بی معرفت چرا یادی نمیکنید!ولی من یاد کردم!!!!!!!!!!موفق باشی! علی یارت
  9. سلام آقای پرستار خوبین؟خوش میگذره؟!!!!!!!

    سلام آقای پرستار خوبین؟خوش میگذره؟!!!!!!!
  10. سلام خیلی ممنون آقا کاظم.

    سلام خیلی ممنون آقا کاظم.
  11. سلام مهندس! ممنون از عکسی که برام قرار دادی،خیلی ناز بود از ترکیب رنگش خوشم اومد ولی پشت اون شاخ...

    سلام مهندس! ممنون از عکسی که برام قرار دادی،خیلی ناز بود از ترکیب رنگش خوشم اومد ولی پشت اون شاخ وبرگها ،اون صورتیه چیه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  12. مشاعرۀ سنّتی

    زگفتار او رستم آمد به شور از آن دشت پر آب و نخچیر گور
  13. مشاعرۀ سنّتی

    تا سنانش تیزتر گردد فروپیچیدمش شعله ای آشفته بود اندر بیابان شما
  14. salam,man mal khod kerman nistem!

    salam,man mal khod kerman nistem!
  15. كرمانيا كوشن؟

    سلام منم هستم هم استانی ها ی بامرام ومهمون نواز وباحال!!!!!
  16. مشاعرۀ سنّتی

    من این نکته گیرم که باور نکردم ندیدم که قویی به صحرا بمیرد چو روزی در آغوش دریا برآمد شبی هم در آغوش دریا بمیرد تو دریای من بودی آغوش واکن که می خواهد این قوی زیبا بمیرد:gol::heart:
  17. خوش اومدی به باشگاهarkan sarir! دوست دارم معنی اسمی که دارید بپرسم؟؟؟!

    خوش اومدی به باشگاهarkan sarir! دوست دارم معنی اسمی که دارید بپرسم؟؟؟!
  18. مشاعرۀ سنّتی

    ای سرنوشت، از تو کجا می توان گریخت؟ من راه آشیان خود از یاد برده ام . یک دم مرا به گوشه ای راحت رها مکن با من تلاش کن که بدانم نمرده ام!
  19. مشاعرۀ سنّتی

    دیری است این که رابطه ام با خدا کم است چیزی میان سینه ی من گوئیا کم است با کلبه،باسیاهی خود خو گرفته ام ایمان من به پنجره یا نیست یا کم است
  20. مشاعرۀ سنّتی

    در خم پس کوچه هاي زندگي آرزو گم کرده تنها مي روم در شيار روشن تاريک شب لنگ لنگان سوي فردا مي روم
بالا