سلام به مهندسین عزیز!
1.من فلاشم خیلی از فایلاش shortcutشده که احتمالا ویروسیه؟!وبازشون نمیکنه وپیغام میده که آیا میخواین delete بشه یا نه؟باید چه کار کنم!به فایلام احتیاج دارم!
2.اگر بخوایم از طریق outlookایمیل هامونو بخونیم یا برای کسی ایمیل بفرستیم چکار باید بکنیم؟؟؟
با تشکر:)