نتایح جستجو

  1. چقدر بی ذوق!!!!!شما اصفهانی ها نمیدونم جرا زورتون می یاد حرف بزنید(البته ببخشید!) پس سلامت چی...

    چقدر بی ذوق!!!!!شما اصفهانی ها نمیدونم جرا زورتون می یاد حرف بزنید(البته ببخشید!) پس سلامت چی بود!!! به هر حال موفق باشی علی یارت
  2. سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!

    سلام به مهندسین عزیز! 1.من فلاشم خیلی از فایلاش shortcutشده که احتمالا ویروسیه؟!وبازشون نمیکنه وپیغام میده که آیا میخواین delete بشه یا نه؟باید چه کار کنم!به فایلام احتیاج دارم! 2.اگر بخوایم از طریق outlookایمیل هامونو بخونیم یا برای کسی ایمیل بفرستیم چکار باید بکنیم؟؟؟ با تشکر:)
  3. کجا خیلیهههه!همش 3سواله!یعنی نمیخواین درمورد رشته ی خودتون به کسی اطلاعات بدین!!!!

    کجا خیلیهههه!همش 3سواله!یعنی نمیخواین درمورد رشته ی خودتون به کسی اطلاعات بدین!!!!
  4. علیک سلام!! شما جواب سوالای منوندادین!!!!

    علیک سلام!! شما جواب سوالای منوندادین!!!!
  5. رشته تون تو مقطع لیسانسه؟!یا یه زیر شاخه توی یه رشته در ارشد؟ حالا مثلا کجاها میتونی کار...

    رشته تون تو مقطع لیسانسه؟!یا یه زیر شاخه توی یه رشته در ارشد؟ حالا مثلا کجاها میتونی کار کنید؟اصلا متخصصین این رشته چه کارایی میتونن انجام بدن! سرت رو به درد نیارم! چون اولین باری بود که این رشته رو شنیدم کلی سوال برام پیش اومده!!!:surprised: ببخشید:redface:
  6. سلام خیلی ممنون خوبم دوست اصفهانی!!!!!!!!!!!!! یه سوال؟؟؟: رشته شما مهندسی..... چیه؟؟در چه مورده؟؟!

    سلام خیلی ممنون خوبم دوست اصفهانی!!!!!!!!!!!!! یه سوال؟؟؟: رشته شما مهندسی..... چیه؟؟در چه مورده؟؟!
  7. سلام اون نرم اقزاری(:D) که بهم آدرسشودادی رو هم نصبش کردم وهم ازش استفاده کردم بابتشم ازتون تشکر...

    سلام اون نرم اقزاری(:D) که بهم آدرسشودادی رو هم نصبش کردم وهم ازش استفاده کردم بابتشم ازتون تشکر کردم! ولی با این حال بازم میگم ممنون!;):gol:
  8. سلام به باشگاه خوش اومدی! در حدی که بدونم در خدمتم!

    سلام به باشگاه خوش اومدی! در حدی که بدونم در خدمتم!
  9. ببخشید چه نکته انحرافی داشت؟فقط کافی بود یه بار شنیده باشید!

    ببخشید چه نکته انحرافی داشت؟فقط کافی بود یه بار شنیده باشید!
  10. اگه زیاد سخت نبود پس برای چی پرسیدین؟؟؟؟؟؟؟!!!

    اگه زیاد سخت نبود پس برای چی پرسیدین؟؟؟؟؟؟؟!!!
  11. behnam_nurse86سلام دیار کریمان همان کرمان است !

    behnam_nurse86سلام دیار کریمان همان کرمان است !
  12. سلام هرچی هست جالبه من خوشم اومد،اگه فهمیدین دقیقا چیه به من هم بگین! موفق باشید علی یارتون

    سلام هرچی هست جالبه من خوشم اومد،اگه فهمیدین دقیقا چیه به من هم بگین! موفق باشید علی یارتون
  13. سلام خوبم ممنون این دختر چیه گفتید؟فک نمیکنید کمی دور از ادبه یه جورایی بهم برخورد!_ من اسم دارم! ََ

    سلام خوبم ممنون این دختر چیه گفتید؟فک نمیکنید کمی دور از ادبه یه جورایی بهم برخورد!_ من اسم دارم! ََ
  14. سلام خوبم ممنون این دختر چیه گفتید؟فک نمیکنید کمی دور از ادبه یه جورایی بهم برخورد!_ من اسم دارم! ََ

    سلام خوبم ممنون این دختر چیه گفتید؟فک نمیکنید کمی دور از ادبه یه جورایی بهم برخورد!_ من اسم دارم! ََ
  15. سلام به باشگاه خوش اومدین ببخشید عکس آواتارتون چیه؟پرنده اس؟؟؟!!

    سلام به باشگاه خوش اومدین ببخشید عکس آواتارتون چیه؟پرنده اس؟؟؟!!
  16. سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!

    ممنون تونستم آهنگمو به mp3تبدیل کنم:D
  17. سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!

    دوست عزیز ممنون از کمکت:smile: میتونید طرز استفادشو یادم بدین!ممنون میشم
  18. سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!

    ببخشید من هر دو روباید خالی کنم؟
  19. ازشعر قشنگتون ممنون امیدوارم شما هم از این شعر مولانا خوشتون بیاد ای دل شکایت​ها مکن تا نشنود...

    ازشعر قشنگتون ممنون امیدوارم شما هم از این شعر مولانا خوشتون بیاد ای دل شکایت​ها مکن تا نشنود دلدار من ای دل نمی​ترسی مگر از یار بی​زنهار من ای دل مرو در خون من در اشک چون جیحون من نشنیده ای شب تا سحر آن ناله​های زار من یادت نمی ​آید که او می کرد روزی گفت گو می گفت بس دیگر مکن اندیشه گلزار من...
  20. سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!

    دوست عزیز هیچ اطلاعاتی داخل Tempندارم خالیه!!!؟؟؟؟
بالا