سلام دوستان،
من با آنتی ویروسم(nod32antivirus4 )مشکل پیدا کردم:فلاشمو که میزنم وبعد اسکن میکنم ویروسها رو پیدا میکنه وآدرسشونو نشون میده وبعد از کامل شدن اسکن جایی نداره که cleanیاdeleteکنم خودشم پاکشون نمیکنه!ودوباره که اسکن میکنم باز این ویروسا هستن(در ضمن نوعشون هم trojanهست)،تازه همه ی اینا...