نتایح جستجو

  1. خوبم ممنون!شما خوبین؟؟ سلامتی!بیکارم ول میچرخم!به تازگی میرم کلاس برنامه نویسی! راستی این وبه...

    خوبم ممنون!شما خوبین؟؟ سلامتی!بیکارم ول میچرخم!به تازگی میرم کلاس برنامه نویسی! راستی این وبه منه بیا بخون نظر بده!http://shamimeasheghi.blogfa.com
  2. خوبم ممنون!شما خوبین؟؟ سلامتی!بیکارم ول میچرخم!به تازگی میرم کلاس برنامه نویسی! راستی این وبه...

    خوبم ممنون!شما خوبین؟؟ سلامتی!بیکارم ول میچرخم!به تازگی میرم کلاس برنامه نویسی! راستی این وبه منه بیا بخون نظر بده!http://shamimeasheghi.blogfa.com
  3. جیگر به دلت الکی صابون نزن:biggrin: من تولدم تو آذره:D!!!!!!!!!!!! راستی کتاب ساختمان...

    جیگر به دلت الکی صابون نزن:biggrin: من تولدم تو آذره:D!!!!!!!!!!!! راستی کتاب ساختمان داده(فارسی!)از کجا گیر اوردی؟؟؟؟؟؟؟؟
  4. سلام، دوستی ممنون که یادم کردی:redface:،خوشحال شدم!:smile::gol::gol:

    سلام، دوستی ممنون که یادم کردی:redface:،خوشحال شدم!:smile::gol::gol:
  5. سلام دوستی!شرمنده!نه بابا چه خبری؟؟!!!!!!!!!!،زندگیه دیگه مشکلات داره:D!!! دوشنبه کلاس...

    سلام دوستی!شرمنده!نه بابا چه خبری؟؟!!!!!!!!!!،زندگیه دیگه مشکلات داره:D!!! دوشنبه کلاس داریم10مرداد!4تا5.5.میبینمت!
  6. سلام آقا سهراب،امیدوارم خوب باشین! چرا آموزش لینوکس رو بیخیال شدین من با یه شور وهیجانی اومدم...

    سلام آقا سهراب،امیدوارم خوب باشین! چرا آموزش لینوکس رو بیخیال شدین من با یه شور وهیجانی اومدم یادش بگیرم ولی شما... اگه نمی تونید لطفا یه کتاب معرفی کنید با تشکر
  7. یه آواتار هم برا خودت انتخاب کن!

    یه آواتار هم برا خودت انتخاب کن!
  8. سلااام داداش! ورودتو به باشگاه تبریک میگم!:w33:

    سلااام داداش! ورودتو به باشگاه تبریک میگم!:w33:
  9. پاسخگویی به سوالات کاربران در آموزش سرویس های شبکه در لینوکس

    سلام من تازه به جمعتون پیوستم!چند نا سوال برام پیش اومده: 1."این مسیرusr/که یک مکان ثانویه هست برا قرار گرفتن فایل های اجرایی..."چرا بای احتیاج به یه مکان ثانویه باشه؟؟یعنی به چه درد میخوره؟!!!! 2.مسیر sbin/اگه میشه بیشتر توضیح بدین!!!!!!!!! 3.این کرنل ها چی ین؟(شاید مسخره ام کنید ولی نمیدونم!!)...
  10. خواهش میکنم،امیدوارم منم دوست خوبی باشم،(به شرطی که یاد هم بکنیم!)

    خواهش میکنم،امیدوارم منم دوست خوبی باشم،(به شرطی که یاد هم بکنیم!)
  11. سلام،منم همینجور!امیدوارم دوستای خوبی باشیم!

    سلام،منم همینجور!امیدوارم دوستای خوبی باشیم!
  12. سلام بی معرفت،خوب یادی نمیکنی!!!!!!!!!!!!!!

    سلام بی معرفت،خوب یادی نمیکنی!!!!!!!!!!!!!!
  13. سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!

    اااه،من پیغام شما رو الان دیدم!!میدونم حق با شماست چند بار رفتم دانلودش کنم ولی نشد که نشد چون سرعت اینترنتم پاینه!!!!!ولی این بار که عوض کردم حتما این آنتی ویروسو نصب میکنم!!!!!
  14. سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!

    با تشکر از دوستان بابت نظراتشون، من قبلا نورتون داشتم که به نظرم از همه بی بخارتره!!!!!کاسپرم داشتم اونم همین مشکل رو داشت پاکش کردم این nodجدید رو نصب کردم!اما هیچ کدوم نگفتین الان چکار کنم با فلاشمو محتویات توش کار دارم ازطرفی میدونم چون با یه ویروس خفن مث trojanسرکار دارم وحشت از باز کردن...
  15. سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!

    سلام دوستان، من با آنتی ویروسم(nod32antivirus4 )مشکل پیدا کردم:فلاشمو که میزنم وبعد اسکن میکنم ویروسها رو پیدا میکنه وآدرسشونو نشون میده وبعد از کامل شدن اسکن جایی نداره که cleanیاdeleteکنم خودشم پاکشون نمیکنه!ودوباره که اسکن میکنم باز این ویروسا هستن(در ضمن نوعشون هم trojanهست)،تازه همه ی اینا...
  16. salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!!!!

    salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!!!!
  17. salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!!!!

    salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!!!!
  18. آخی!جه نازه!!!!ممنون واسه تصویر.

    آخی!جه نازه!!!!ممنون واسه تصویر.
  19. ممنون خوبم! ایشالا قبول میشید!موفق باشی،عزیز.

    ممنون خوبم! ایشالا قبول میشید!موفق باشی،عزیز.
  20. سلام آقای پرستار!خبی ؟؟؟؟کنکور دادی؟؟؟؟؟

    سلام آقای پرستار!خبی ؟؟؟؟کنکور دادی؟؟؟؟؟
بالا