نتایح جستجو

  1. شما کجا کم آووردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!من میزنم شما زیاد میکنید!!

    شما کجا کم آووردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!من میزنم شما زیاد میکنید!!
  2. شما کجا کم آووردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!من میزنم شما زیاد میکنید!!

    شما کجا کم آووردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!من میزنم شما زیاد میکنید!!
  3. 900ازکجا آووردی؟؟جر نزن!

    900ازکجا آووردی؟؟جر نزن!
  4. خوشکل با من پست نده

    خوشکل با من پست نده
  5. نخیرم...رفتم شاااااااااااااااااااااااااااام

    نخیرم...رفتم شاااااااااااااااااااااااااااام
  6. گیج میزنی هاااااااااااااااااااااااااااا

    گیج میزنی هاااااااااااااااااااااااااااا
  7. دوستی هواستو جمع کن..کم آووردی...جر نزن!

    دوستی هواستو جمع کن..کم آووردی...جر نزن!
  8. دوستم زده835تو زدی837...پس اشتباه کردی

    دوستم زده835تو زدی837...پس اشتباه کردی
  9. کم آووردی داداش..واسه خودت زیاد نکن

    کم آووردی داداش..واسه خودت زیاد نکن
  10. واقعاکه...ازتون توقع نداشتم...فک نمیکردم اینجوری باشین....

    واقعاکه...ازتون توقع نداشتم...فک نمیکردم اینجوری باشین....
  11. معین حالت خوبه؟؟کمو زیاد میکنی!!!!!!!!!! من دیگه میرم واسه خواب.....تو باش ببیتم تک نفری تا...

    معین حالت خوبه؟؟کمو زیاد میکنی!!!!!!!!!! من دیگه میرم واسه خواب.....تو باش ببیتم تک نفری تا کجاها میری!!! درضمن ببخش اگه یکم تند برخورد کردم...من تو دلم هیچی نیست شاد باشی همیشه!! بای
  12. چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.........یکم ضایع بود البته نه اینکه اخطار بدن!!!!!

    چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.........یکم ضایع بود البته نه اینکه اخطار بدن!!!!!
  13. خب یکم مراعات کن...اینجا بلاخره یه قوانینی داره دوست عزیز.. واسه چی برین؟؟؟؟...میرین دوباره با...

    خب یکم مراعات کن...اینجا بلاخره یه قوانینی داره دوست عزیز.. واسه چی برین؟؟؟؟...میرین دوباره با یه نام دیگه می یایین!!
  14. شبت بخیر.......تو خواب هی اضافه کم نکنی واسه خودت..قبول نیست ها!!!!!!!!!!

    شبت بخیر.......تو خواب هی اضافه کم نکنی واسه خودت..قبول نیست ها!!!!!!!!!!
  15. سلام ممنون.چه عجبا؟؟

    سلام ممنون.چه عجبا؟؟
  16. ااااااااااااااه شما هنوز هستید زرنگ؟؟؟

    ااااااااااااااه شما هنوز هستید زرنگ؟؟؟
  17. مرسی از شعر قشنگت.. درزندگی،مطالعه ی دل غنیمت است /خواهی بخوان یا خواه نخوان،ما نوشته ایم

    مرسی از شعر قشنگت.. درزندگی،مطالعه ی دل غنیمت است /خواهی بخوان یا خواه نخوان،ما نوشته ایم
  18. نمیدونم دلم دیوانه ی کیست کجا آواره و درخانه ی کیست نمیدوان دلم سرگشته ی مو اسیر نرگس مستانه ی کیست

    نمیدونم دلم دیوانه ی کیست کجا آواره و درخانه ی کیست نمیدوان دلم سرگشته ی مو اسیر نرگس مستانه ی کیست
بالا