نتایح جستجو

  1. اااااااه واه!!!!چه حرفا!!!این دختران که احساساتین وپسرا سنگدل!!!!

    اااااااه واه!!!!چه حرفا!!!این دختران که احساساتین وپسرا سنگدل!!!!
  2. نه بابا!26 که هنوز جوونید!!! بعدشم سن مهم نیست!!مهم دله آدماست که باید جوون باشه!!مگه نه؟؟؟

    نه بابا!26 که هنوز جوونید!!! بعدشم سن مهم نیست!!مهم دله آدماست که باید جوون باشه!!مگه نه؟؟؟
  3. وااااااااااااااااااااه!مگه میشه!!!!!واقعا هیچی!!!؟؟؟ مگه چند سالتونه؟؟؟؟؟؟؟

    وااااااااااااااااااااه!مگه میشه!!!!!واقعا هیچی!!!؟؟؟ مگه چند سالتونه؟؟؟؟؟؟؟
  4. سلام، خوبم ممنون! خواهش میکنم!قابلی نداشت!!چه خوب شد تو تالار دیدم اسمتونو جزءکسایی که تاریخ...

    سلام، خوبم ممنون! خواهش میکنم!قابلی نداشت!!چه خوب شد تو تالار دیدم اسمتونو جزءکسایی که تاریخ تولدشون اونروز بود!!ویه تبریک گفتم!!!چی کادو خوردین؟؟؟
  5. رد پای احساس ...

    عشق من، من و صدا کن، من و از خودم رها کن تو اجاق مرده ی دل آتشی تازه به پا کن،تو من و از نو بناکن عشق من، من و صدا کن، قصمو بی انتها کن روبه روت آینه بگذار، ابدیتی بنا کن، عشق من، من و صدا کن قصه ی نگفته ام من، تو بیا روایتم کنعشق من مرمتم کن، از عذابم راحتم کن ای صدای تو نهایت، راهی نهایتم کن...
  6. یعنی تفاوت دختر پسر رو میگی برعکس میکردم!!!

    یعنی تفاوت دختر پسر رو میگی برعکس میکردم!!!
  7. چشم،حتما آقا کاظم!!!

    چشم،حتما آقا کاظم!!!
  8. سلام، نماز روزه هاتون قبول!! مارو از دعا هاتون بی نصیب نکنید!

    سلام، نماز روزه هاتون قبول!! مارو از دعا هاتون بی نصیب نکنید!
  9. سلام، ممنون که به وبم سر زدی ونظر دادی!!،اون پست دختر پسر هم فک کنم یه جور واقعیت بود در مورد...

    سلام، ممنون که به وبم سر زدی ونظر دادی!!،اون پست دختر پسر هم فک کنم یه جور واقعیت بود در مورد پسرا!!:D
  10. هزینه عشق واقعی ...

    یک نصیحت از یک دوست: عشق واقعی وجود نداره!!عاشق نشو تا بهایی نپردازی جیگر!
  11. رازهای موفقيت - طنززززززز

    حوصلم نذاشت تا تهشو بخونم:Dیه بار دیگه می یام بقیشو می خونم!!!!!!!
  12. عکس های الناز شاکردوست با برادرش

    خوب بود!!!!!!!!!!!!!
  13. http://shamimeasheghi.blogfa.com خوشحال میشم بیایو نظرتو بدی!من انتقاد پذیرم ها!!!!!!!!

    http://shamimeasheghi.blogfa.com خوشحال میشم بیایو نظرتو بدی!من انتقاد پذیرم ها!!!!!!!!
  14. ممنون خوبم!!شما چه طورین؟؟ هیچی بیکار!!تاحالا که میخوردمو میخوابیدم حالا که رمضان اومده...

    ممنون خوبم!!شما چه طورین؟؟ هیچی بیکار!!تاحالا که میخوردمو میخوابیدم حالا که رمضان اومده میخوابم!!البته ناگفته نمونه که کلاسم میرم بقیشم وب گردی!!!چرا اومدین وب نظر ندادین!!بازم بیاین!!!
  15. سلام با یکی از بچه های باشگاه! راستی یه جزوه از ساختکان داده پیدا کردم،برات میل میزنم!بدک...

    سلام با یکی از بچه های باشگاه! راستی یه جزوه از ساختکان داده پیدا کردم،برات میل میزنم!بدک نیست!!ولی خداییش یه خرد سخته!!
  16. خب اللهی شکر !فهمیدم!

    خب اللهی شکر !فهمیدم!
  17. خوبم ممنون!شما اقا نیما یین؟ درسته؟ چند روزه دارم فک میکنم یه نفر اسمش نیما بود کجاست وکی بود؟...

    خوبم ممنون!شما اقا نیما یین؟ درسته؟ چند روزه دارم فک میکنم یه نفر اسمش نیما بود کجاست وکی بود؟ تا حالا از چند نفر پرسیدم گفتن نه ما نیما نیستیم! حالا شمایین؟؟
  18. [IMG] تولدتون مبارک ایشالا به همه ی آرزو هاتون برسین!

    [IMG] تولدتون مبارک ایشالا به همه ی آرزو هاتون برسین!
  19. سلام ،ممنون که اومدی دوستی!!:smile:اسم شما چیه؟؟؟

    سلام ،ممنون که اومدی دوستی!!:smile:اسم شما چیه؟؟؟
بالا