نکته جالب این تاپیک اینکه در شرایط فعلی که تالار ***** است باز هم مدیران طبق قوانین خودشون برخورد میکنند
من به خاطر این تاپیک اخطار گرفتم واگر دقت کنید توسط آرامش ادیت شده
این کارشون مثل اینکه بچه تو با کتک بندازی بیرون از خونه ، بعد اگر دیدی تو کوچه داره سیگار میکشه بگیری دوباره تنبیه اش کنی...