باز قطع شدم..
اره نزدیکه.. 15 مین فاصله است..
ها قاطی کردی جواب دونفر رو.. ولی مرسی داشتم ناهار میخوردم..
تو واقعا فعالی خب نه از اون جهت بلکه از اویکی جهت..
من به سن تو که بودم.. دنیای کوچکی داشتم تو یکنج تنهاییام.. ولی تو نه الحمد که فعالی.. اللاها شوکر اولسون
ظهر بخیر سمیرا جان..
فقط اعصاب خوردیه باور کن.. تکنولوژی رو نمیشه محدود کرد.. مثل سد پتروس از یه جایی میزنه بیرون بالاخره..
نه عجب گوردوخ سیزی دا..
نکنه اورادا قطعی دی!!
حتما همینطوره مبارک خان...
سلام من نمیدونم این دوروز درگیر قطعی نت و درس بودم شرمنده شدم از دیدن و جواب به نوشته هات ..
خوبه ولی تنهایی برات سخت نیست؟?
مطمئن بهتر تر از اینجاست... باید رو زبان و اینحرفا هم کار کنی بقول خودت بی گدار بهه اب زدن نباشه.. منهمچنان به خوش بودنم دارم ادامه میدم...
حتما همینطوره مبارک خان...
سلام من نمیدونم این دوروز درگیر قطعی نت و درس بودم شرمنده شدم از دیدن و جواب به نوشته هات ..
خوبه ولی تنهایی برات سخت نیست؟?
مطمئن بهتر تر از اینجاست... باید رو زبان و اینحرفا هم کار کنی بقول خودت بی گدار بهه اب زدن نباشه.. منهمچنان به خوش بودنم دارم ادامه میدم...
خدایا اگر امدن به سایت را صد نعمت میدهی به نیامدنش هزاران ده تا ثنا از فرط حریصی نیاید و شامل ان هزاران نعمتت گردد..
خدایا خروسان را قدرت قوقولی نده تا صبح ثنارا بیدار نتوانند کردندی.. ومادران را ثدرتی بر بازوانشان نه تا دختران به اینترنت آی را به باد کتک مفلوج سازند..
خوبه دعا؟ دارم تبدیل به...
سلام به به
به به... به مبارکا باشه این رنگ و همه رنگ.. عجب اواتار چشم نوازی بابا..
کلاس بازم دارم.. سوار ابو طیاره ام شدم و اومدم نهار دوباره میرم عصری...
خودت خوبی ..چه عجب این روزای ناب اینجایی و روزای خوش و تعطیلات غیبته؟
چرا چرا چرا..
من حرفام شاید مثل لخته خونی در مسیر رگهات باشه و کمی هوشیار کنه برای رفتن پیشتر خانم دکتر ها.. ولی دوا نیست..روی مرهم..
منم میرم باز شب بیام.. کار درس.. و زندگی بی هدف برنامه های امروزمه
سلام..
گفتم روزای خوش بیکاری و جمعه خونین کجایی اخه که نیستی..
واقعی بود؟ باشه.. فرشته بوده حتما یا قدیسی که نازل شده از پیش پدر و پسر و روحالقدس..
کلی درس دارم پشت سر هم بدم میاد نمیتونم حالت رو به نحو خوب بگیرم با تقدیراتم.. اخه در حول و ولا هستم الان.. میبینمت اگه باز نت قطع نشه
سلام دیروز درسم و دیشب نت س** بود باز این فیبر نوریا قطع شدند..
حاجی قوانین برا ما ساخته شده تا راحت زندگی کنیم.. پس بهتره که ازشون بهره ببریم..
بیا با قیز هال نرمتر تخلط کنیم.. اونا میتونن تو جام عسل ما زهر بریزن... حاجی با کمی تغییر در قوانین میتونی از بستر رودخانه های حفاظت شده هم طلای...
سلام ثنا جان
امروز هم یکشنبه است..
من از پس دوروز دوری اجباری می ایم.. نت قطع بود.. و خواب و هذیان من رو در بر گرفته بود از این همه دوری..
من تصمیم نگرفتم هنوز این مصئله مهمیه... خوشحالم که آمدی قیز.. آللاه حفظت کنه بالام جان
اول یه چیزی بگم اونم اینکه از اعتیاد به اینجا بپرهیز که واقعا مصیبتی شده حتی برا خودم..
اضات که حرف نداره بمیرم چه شکستایی متحمل شدی حالا...دعا میکنم پدر مقدس بهت نیرویی بده که حق رو از ناحق تشخیص بدی.. و صبری بهت عطا بفرماید که اول ترمی از درس ناله نکنی بابا اینام شد مشکل.. درست میشه نگران...