مرسییییییییییییییییی
بابا خودت من رو حساس کردی..
وگرنه مگه من میخوام لیست مخفی درست کنم که اسمارو جمع کنم.. مگه اسمت گلبرگه که نمیخوای بگی مگه یوحناست که سختته بیانش کنی.. هر چی کردی خودت کردی.. مرسی در هر حال..
انشااا... که شرایط حایز بشه و من ملحوظ این الطاف شما بشوم..
حتما میخواید فالی...
من نه اینم باور بفرمایید..
دیگه از اون روزای رنگی خاطره ای خشک مونده و روزای تکراری ای که با مرور اونها طی میشه و بس:hypocrite:... تاپ تن های سایت ارجحترند نسبت به بنده.. الحمد ا.. که با 4 هسته ای شدن سایت این لیست هم هی به روز میشه..:smile:
من نه اینم باور بفرمایید..
دیگه از اون روزای رنگی خاطره ای خشک مونده و روزای تکراری ای که با مرور اونها طی میشه و بس:hypocrite:... تاپ تن های سایت ارجحترند نسبت به بنده.. الحمد ا.. که با 4 هسته ای شدن سایت این لیست هم هی به روز میشه..:smile:
من نه اینم باور بفرمایید..
دیگه از اون روزای رنگی خاطره ای خشک مونده و روزای تکراری ای که با مرور اونها طی میشه و بس:hypocrite:... تاپ تن های سایت ارجحترند نسبت به بنده.. الحمد ا.. که با 4 هسته ای شدن سایت این لیست هم هی به روز میشه..:smile:
تو اسم من رو پرسیدی و خود نگفتی.. این سو استفاده است ولاغیر...
میرم و بدون که خون غلیظم میفته گردن تو.. تویی که باید تو انتهای این دنیا جواب پس بدی..
اگه حوصله صفحه پیشرفته رو نداری و گریه ات هم میاد اینجوری بنویس تا گریه ات هویدا بشه
: cry :
البته من جدا نوشتم تا اینجوری نشه تو چسبیده بنویس...
تووووووووووووووووووووو
باشه شبت خوش
اصلا به من چه... کجای پیازم اصلا..
هیچ قدری نمونده.. دنبال یه ماشین یه ضبط کاست یه اهنگ غمگین یه جاده که انتهاش به پلی مخروبه میرسه و یه کارت بنزین میگردم ..
خدافظ پس
اون ورژن تکمیلی من و تو تو این سایت خواهد بود.. آینده روشنه:cry:.. کجا بریم.. بقول تو رنگش لود نشده دیگه.. سایت داره تازه روح میگیره. بمونیم و سهیم شیم
اون ورژن تکمیلی من و تو تو این سایت خواهد بود.. آینده روشنه:cry:.. کجا بریم.. بقول تو رنگش لود نشده دیگه.. سایت داره تازه روح میگیره. بمونیم و سهیم شیم
اون ورژن تکمیلی من و تو تو این سایت خواهد بود.. آینده روشنه:cry:.. کجا بریم.. بقول تو رنگش لود نشده دیگه.. سایت داره تازه روح میگیره. بمونیم و سهیم شیم
آخرین ورژن خطاهای سایت..صفحه سفید و گوسفنداییی که واقعا تابلو ان دیگه
:redface: اون منم اون هم چند تا از دوستای خوب من که قربانی اون لحظه ناب شدند
شرمنده همینقدر بود
آخرین ورژن خطاهای سایت..صفحه سفید و گوسفنداییی که واقعا تابلو ان دیگه
:redface: اون منم اون هم چند تا از دوستای خوب من که قربانی اون لحظه ناب شدند
شرمنده همینقدر بود
آخرین ورژن خطاهای سایت..صفحه سفید و گوسفنداییی که واقعا تابلو ان دیگه
:redface: اون منم اون هم چند تا از دوستای خوب من که قربانی اون لحظه ناب شدند
شرمنده همینقدر بود
اره ربابه اه میخواستم پیشی باشه ولی رباب نباشه.. اینجوری ملوس تر بود.. اره خوشمزه بودن من که حدی براش نیست.. اصلا تو دانشگاه پام به زمین نمیخوره رو دستاشون نگهم میدارند(داره باورم میشه)