چشم همین الان میام.. دارم انگلیسی یاد میگیرم خب بابا.
عمو لرد داره بهم پرو بال انگلیسی میده..
سلام خوبی..
باشه اگر در زهد و تجرد راحتی پس بمون و خوش باش..هدف هم همین رضایته خاطره..
الهی ببینم خوشبختیت رو قیز
i think we are the bad side of this fight :rambo:
thx haj.. just remember they will hurt your heart
so attack with your full power otherwise you will die
that's right. we can't define "boys" in one word cuz we are a world
girls are cool ..they are nice.. they are beautiful they are clever sometimes:biggrin: but they want to limit us in the name of love
بابا یه مورد به درد بخور تو اینترنت برا ما نیست واللا
دیروز رفتم نمایشگاه کتاب تو ارومیه.. باور کن فقط آت و آشغال بود... هیچ مطلب و کتابی نبود چه قدیمی چه جدید.. مردیم واللا مردیم و داریم فقط ادای زنده بودن رو در قسمت علم در میاریم..
girls are big mistake of creation.. o:w25:
فروغ من رو نکشی ها من جمله ای در وصفتون پیدا نمیکنم که اینا رو میگم.. داریم فقط انگلیسی یاد میگیریم:hypocrite: