بابا اونقدر تو این سایت موندم که حس هفتم هشتم پیدا کردم.. ایبدک نیستم یعنی خیلی بد
امیدوارم اشتباه فکر کرده باشم و احوالات و اوضاع بر .وفق مراد باشه..
نه بابا میخوای عوض کنی؟ حتما انتخاب بعدیتم خوشگل خواهد بود.. میدونم.. اخه نمای که سایت باید تو لحظه های ناب و اینجوری گیرت بیارم دیگه..
سلام
از رو تشکر فهمیدم اومدنت رو.. مرسی بابت تشکر من تموم کردم از صبح بکوب داریم رد و بدلش میکنیم
خوبی بحمدا...؟ اهان یادم نرفته بگم.. اواتارت واقعا خوشگله.. این از روز اول تو دلم بود امروز گفتم بگم..
راس میگی!!
اوه نه من دعاهام اینجوری نیستا حالا ببین خوابت چقدر به گفته هام نزدیکه.. فیونا و شرک اخه از اول دیو بودند خب.. ولی قورباغه هه اینطوری نیست میدونم..
بختک رو عادت کردم دیگه بهش.. یه جورایی خودم رو تکون میدم از دستش خلاص میشم.. ولی خیلی سخته..
ول کن چرا حرفای ترسناک میزنیم ما...
کی نمیزاره ملینا با وجود خداحافظی بره بخوابه؟ یعنی چی منظور نمیزاره؟
من مشکل بختکی دارم خودم بابا..
باور کن هر شب بختک میاد میشینه رو قفسه سینم.. اینجوری وحشت میکنی..میدونم.. برو دعا میکنم.. خواب یه قورباغه رو ببینی که وقتی بوسش کردی تبدیل به شاهزاده سرزمین خوشبختی بشه و تورو ببره آنتالیا یا حتی...
حق بده بهم با این اواتار علمی ای که زدی.. هر کسی نمیتونه نزدیک شه به حوزه علم انگلیسیت دیگه.. حالا دیگه مطمئن شدم.. خب خدا رو هم صد مرتبه شکر.. اینکه بد نیست بابا.. موید و پیروز باشی.. خواستی بعضی وقتهام برا ما کلاس نیمه خصوصی بزار تو تایپیکا... از خدامونه یاد بگیریم..
[IMG]
خودت گفتی از تالار انگیلیسی خوشت نیومد.. منم گفتم چرا بدت میاد نکنه فولی که نمیخوای با ضعفا بچرخی..واللا همین رو گفتم... سه تا سوال پشت سر هم پرسیدی تو..
مگه هفتاد کیلویی که کوزه بیارن اینا شیشه هاشون کم حجمه..
باشه میگم الان.. یکیش که اینجا نیست داره با رقبای عربیش تو دوبی جلسه میزاره واسه صادرات ترشی..
اونیکی هم باید پیداش کنم.. شاید داره پولاش رو میشمره..
مرسی دانلودش کردم و برا بار دوم دارم گوش میدم
صادقی بود نه
چرا این حر رو میزنی خانم؟
باید با هم دیگه درستش کنیم خب.. خیلی خوبه ها..
من بلد نیستم دارم سعی میکنم یاد بگیرم.. کاش روزای اینده بتونی بیای.. خوب میشه.. شیدم بلدی و حوصله نداری نوشته های مارو ببینی