آره آخرش هستم . نه بیکار نمی مونم به امید خدا . چون قصد ادامه تحصیل را دارم و کار هم واسه عمرانی ها زیاد هستش .مطمئن هستم آجی گلم هم بیکار نمی مونه . ;)
مرسی خوبم آجی سارا . دست روی دلم نذار که خونه زاینده رود همون زور که پیش بینی میکردم امسال هم خشکه و سد را بستن آب کمی هم پشت سد باقی مانده .
قبول حق . از شما هم قبول باشه .