نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    اختیار انسان و شب قدر

    مرسی از مطالب مفیدتون .
  2. mehrdad2012

    اختیار انسان و شب قدر

    مرسی از این مطلبی که گذاشتید . به امید اجابت شدن همه ی حاجت ها در این شب بزرگ .
  3. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  4. mehrdad2012

    تام و جري وقتي كه روزه اند (بااااحااااله هاااا)!!!!

    باز شما دوتا کل انداختید .:biggrin:
  5. mehrdad2012

    عالی بود آجی . واقعا همین طوره :gol::gol:

    عالی بود آجی . واقعا همین طوره :gol::gol:
  6. mehrdad2012

    آره آخرش هستم . نه بیکار نمی مونم به امید خدا . چون قصد ادامه تحصیل را دارم و کار هم واسه عمرانی...

    آره آخرش هستم . نه بیکار نمی مونم به امید خدا . چون قصد ادامه تحصیل را دارم و کار هم واسه عمرانی ها زیاد هستش .مطمئن هستم آجی گلم هم بیکار نمی مونه . ;)
  7. mehrdad2012

    آره کیانی می شناسم .چه طور مگه ؟؟؟؟؟

    آره کیانی می شناسم .چه طور مگه ؟؟؟؟؟
  8. mehrdad2012

    انواع و اقسام گدا در جامعه

    خواهش آجی قابلی نداشت .
  9. mehrdad2012

    سوژه ها جذاب و خنده دار

    خواهش قابلی نداشت .
  10. mehrdad2012

    نه ناراحت نیستم . ;)

    نه ناراحت نیستم . ;)
  11. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  12. mehrdad2012

    بیخیال اون موضوع تموم شد . به تایپیک هام یه سر بزن خوشحال میشم نظر بدی .

    بیخیال اون موضوع تموم شد . به تایپیک هام یه سر بزن خوشحال میشم نظر بدی .
  13. mehrdad2012

    ترم 7 .

    ترم 7 .
  14. mehrdad2012

    :biggrin: برو آجی برو ماراهم دعا کن .

    :biggrin: برو آجی برو ماراهم دعا کن .
  15. mehrdad2012

    ایول . به سلامتی .

    ایول . به سلامتی .
  16. mehrdad2012

    چی شده آجی ؟؟؟

    چی شده آجی ؟؟؟
  17. mehrdad2012

    اذان ظهر دیگه ؟؟؟

    اذان ظهر دیگه ؟؟؟
  18. mehrdad2012

    مرسی آجی گلم :gol: . راستی یادم رفت ازت بپرس ترم چند هستی ؟؟؟؟

    مرسی آجی گلم :gol: . راستی یادم رفت ازت بپرس ترم چند هستی ؟؟؟؟
  19. mehrdad2012

    :biggrin: خوبه حالا همش تکراریه نیست .

    :biggrin: خوبه حالا همش تکراریه نیست .
  20. mehrdad2012

    مرسی خوبم آجی سارا . دست روی دلم نذار که خونه زاینده رود همون زور که پیش بینی میکردم امسال هم...

    مرسی خوبم آجی سارا . دست روی دلم نذار که خونه زاینده رود همون زور که پیش بینی میکردم امسال هم خشکه و سد را بستن آب کمی هم پشت سد باقی مانده . قبول حق . از شما هم قبول باشه .
بالا