نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    :gol::gol: خوبی آجی ؟؟؟

    :gol::gol: خوبی آجی ؟؟؟
  2. mehrdad2012

    سلام . مرسی آجی شیما خوبم . شما خوبی؟؟؟

    سلام . مرسی آجی شیما خوبم . شما خوبی؟؟؟
  3. mehrdad2012

    جملات الهام بخش

    مرسی خیلی زیبا بود .
  4. mehrdad2012

    نه اشکالی نداره . میدونم شوخی بوده اما اینگونه شوخی ها ممکنه باعث ناراحتی دیگران بشه .

    نه اشکالی نداره . میدونم شوخی بوده اما اینگونه شوخی ها ممکنه باعث ناراحتی دیگران بشه .
  5. mehrdad2012

    :biggrin: همش تکراریه ؟؟؟

    :biggrin: همش تکراریه ؟؟؟
  6. mehrdad2012

    :biggrin: اشکال نداره تو بگو فقط وقتی تکراریه بود

    :biggrin: اشکال نداره تو بگو فقط وقتی تکراریه بود
  7. mehrdad2012

    نه ناراحت نمیشم خندم میگره وقتی گیر میدی . :biggrin:

    نه ناراحت نمیشم خندم میگره وقتی گیر میدی . :biggrin:
  8. mehrdad2012

    بیخیال بحث میشه آجی منم خوشم نمی یاد کسی را ناراحت کنم . تایپیک هام خوب بودن ؟؟؟؟ نظر بده

    بیخیال بحث میشه آجی منم خوشم نمی یاد کسی را ناراحت کنم . تایپیک هام خوب بودن ؟؟؟؟ نظر بده
  9. mehrdad2012

    پدر نمونه ( حتما ببینید )

    نمی دونم فکر کنم سالمه اما یه چند جاییش شکسته . :D
  10. mehrdad2012

    :biggrin: خوب تو این مورد شاید . اما تو کلا متفاوتی .

    :biggrin: خوب تو این مورد شاید . اما تو کلا متفاوتی .
  11. mehrdad2012

    اتفاقا با این که بدون سحری روزه گرفتم بهتر از روز هایی بود که با سحری روزه می گیرم .

    اتفاقا با این که بدون سحری روزه گرفتم بهتر از روز هایی بود که با سحری روزه می گیرم .
  12. mehrdad2012

    مرسی خوبم . نه اتفاقا دیشب حسابی هم تلافی سحر قبلی را در آوردم جات خالی .

    مرسی خوبم . نه اتفاقا دیشب حسابی هم تلافی سحر قبلی را در آوردم جات خالی .
  13. mehrdad2012

    سلام . خوبی اجی ؟؟؟؟ نماز و روز هات قبول .

    سلام . خوبی اجی ؟؟؟؟ نماز و روز هات قبول .
  14. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  15. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  16. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  17. mehrdad2012

    دختری که 4 برابر قدش مو دارد

    آره می دونم چی میگی . درسته هر چیزی به اندازش خوبه .
  18. mehrdad2012

    دختری که 4 برابر قدش مو دارد

    :biggrin:
  19. mehrdad2012

    دختری که 4 برابر قدش مو دارد

    چه ادبی .:D
  20. mehrdad2012

    پدر نمونه ( حتما ببینید )

    مگه می شه ؟؟؟؟؟؟؟ همه که دیدن . اگه اشکال داشت کسی نمی تونست ببینه .
بالا