نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    تام و جري وقتي كه روزه اند (بااااحااااله هاااا)!!!!

    آجی توهین کرد ما هم جوابش را دادیم .
  2. mehrdad2012

    تام و جري وقتي كه روزه اند (بااااحااااله هاااا)!!!!

    آجی توهین کرد ما هم جوابش را دادیم .
  3. mehrdad2012

    داداش شهاب خودت را ناراحت نکن . اگه باز حرف ناحقی زد من پشتتم داداشی .

    داداش شهاب خودت را ناراحت نکن . اگه باز حرف ناحقی زد من پشتتم داداشی .
  4. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  5. mehrdad2012

    من از حرف ناحق و توهین خیلی بدم میاد . وظیفه بود داداش بیخیال فکر کنم خودش فهمید اشتباه کرده .

    من از حرف ناحق و توهین خیلی بدم میاد . وظیفه بود داداش بیخیال فکر کنم خودش فهمید اشتباه کرده .
  6. mehrdad2012

    داداش شهاب داره توهین میکنه میگه من کی توهین کردم واقعا که .

    داداش شهاب داره توهین میکنه میگه من کی توهین کردم واقعا که .
  7. mehrdad2012

    خواهش . مطمئنا هستید .

    خواهش . مطمئنا هستید .
  8. mehrdad2012

    تام و جري وقتي كه روزه اند (بااااحااااله هاااا)!!!!

    وقتی وارد تایپیکی می شی حق توهین چه به طور مستقیم چه به طور غیر مستقیم به کسی را ندارید این از قوانین باشگاه هستش .
  9. mehrdad2012

    تام و جري وقتي كه روزه اند (بااااحااااله هاااا)!!!!

    واقعا بچه دبستان هم به این عکس میگه جالب؟ این توهین آقای محترم . هم به کسی که این تایپیک را زده هم به کسایی که در این تایپیک نظر دادن .
  10. mehrdad2012

    تام و جري وقتي كه روزه اند (بااااحااااله هاااا)!!!!

    آقای محترم .اگه مشکلی بود خود مدیر تالار عکس تایپیک را حذف میکرد . پس هیچ مشکلی نداره . به نظر من و مابقی بچه هایی هم که از این تایپیک بازدید کردن این تایپیک طنزهستش .
  11. mehrdad2012

    آره داداش .

    آره داداش .
  12. mehrdad2012

    چی شده داداش شهاب ؟؟؟

    چی شده داداش شهاب ؟؟؟
  13. mehrdad2012

    تام و جري وقتي كه روزه اند (بااااحااااله هاااا)!!!!

    ببخشید شما چته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ می تونستی نیای تو تایپیک ؟؟؟؟ یکم هم مودب باش آقا ی محترم .
  14. mehrdad2012

    مرسی خوبم آجی . خیلی خوبه امروز آجی گلم سرحاله . :w14:

    مرسی خوبم آجی . خیلی خوبه امروز آجی گلم سرحاله . :w14:
  15. mehrdad2012

    سوژه ها جذاب و خنده دار

    خواهش . ;)
  16. mehrdad2012

    انواع و اقسام گدا در جامعه

    خواهش . ;)
  17. mehrdad2012

    سلام آجی . خوبی ؟؟؟؟؟؟؟ چه خبر ؟؟؟؟؟

    سلام آجی . خوبی ؟؟؟؟؟؟؟ چه خبر ؟؟؟؟؟
  18. mehrdad2012

    برندگان بخت‌آزمایی که زندگی شان نابود شد!

    حالا میفهمم چراهیچ وقت شانس ندارم . :D مرسی از تایپیک زیبات داداش امیر .
  19. mehrdad2012

    انشاا... . واقعا جای تاسف داره . اصفهان به زایینده روده اما خشکسالی و اینکه آب چند شهر دیگه را...

    انشاا... . واقعا جای تاسف داره . اصفهان به زایینده روده اما خشکسالی و اینکه آب چند شهر دیگه را هم تامین می کنه باعث شده خشک باشه . :(
  20. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
بالا