You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
به خاطر همین ساخت و ساز بود خونه قرو قاطیه واسه همین نشد برم
-
-
-
-
آره منم تعجب کردم . خیلی زیاد .
-
نه تو مستند مسافران این دو تا را گفت . اشتباه نمیکنم .
-
نمی دونم والا دیشب اینا گفت منم جا خوردم .
-
آره فقط دو نماینده داریم .
-
فقط یوسف کرمی و باقزی معتمد هست . نمی دونم خودم هم متعجب شدم .
-
آره تکواندو هم هست حیف شد همشهری ما نصر آزادانی نیست .
-
آره واقعا گل کاش . انشاا..... آزادمون بیشتر طلا میگیره .
-
مرسی داداش خوبم . از شما هم قبول باشه . دیدی دیشب حال کردیم دمشون گرم .
-
سلام داداش شهاب خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
-
سوال سخت کردم ناراحت نشیا
-
ساعتش خیلی بده اگه نشد بیام حتما فردا میام . مرسی آجی مهسا .
-
-
به خشکی شانس . اومدیم یه بار تو عمرمون چایی بخوریم ببین چی شد .
-
-
-
نمی دونم شاید این ترم باهاش پروژه راه را بگیرم . نگفتی از کجا می شناسی اونا .