به یه جایی از زندگی رسیدی می فهمی که...
به یه جایی از زندگی رسیدی می فهمی که...
اونی که زود میرنجه
زود میره، زود هم برمیگرده.
اما اونی که دیر میرنجه
دیر میره، اما دیگه برنمیگرده.
.......
هستند
کسانی که روی شانه هایتان گریه میکنند
و وقتی شما گریه...
یادش به خیر. اوایل که عضو شده بودم یه سیستم امتیاز + و - داشت که می تونستی به پستهای دیگران بدی. منتاها باید یه تاپیک میزدی تا این قابلیت برات فعال میشد. یادش به خیر کاربر ملینا کمک کرد اولین تاپیکم. بزنم. کلی هم سوتی دادم. تازه اون موقع دایال آپ بودم. ملینا کلی منتظر موند تا تاپیکو بزنم. آخرش...
:surprised: چه سریع ردمونو زدن! یه بار اومدیم کار خوب کنیما. وای اسپم شد. حالا فردا یه پیغام میاد: شما مرتکب تخلف در ... شده اید. فرستنده ربات.
آخه آدم یه کاری میکنه نباید بیاد جار بزنه. واسه همین گفتم ریا شد. آقا ولش کن. حالم خوب نیست نمی فهمم چی دارم میگم.