نظر من درباره دوربینها به ترتیب کیفیت و سایر ویژگیها:
1) در درجه ی اول: سونی، نیکون،کنون.
2) در درجه ی دوم: سامسونگ، پاناسونیک، المپیوس
3) در درجه ی سوم: کاسیو، فوجی فیلم.
من خودم سونی مدل w 350 دارم. بدنه و قطعات ژاپن، لنز کارل زایس آلمان. واقعا ازش راضیم. سامسونگ از لنزهای خودش و همچنین...