انتقاد داشتم راجع به سؤالات نظر سنجی:
گزینه ی 1: من خودم کامل اطلاع ندارم. چون نه به اخبارهای خارجی اطمینانی هست نه به اخبارای داخل.
گزینه ی 2: همه میدونن اسرائیل جنایتکاره. کسی منکرش نیست اما آیا به این شدتی که به ما میگن هست؟
3: کمتر کسی خودش مستقیما دیده.
4: همه می دونن...