نتایح جستجو

  1. Major Geologist

    زلزله

    نمی دونم جون هیتلر. نظری ندارم ولی بلک چه حالی میده زاگرس بترکه بری کره ی ماه!!!!!!!
  2. Major Geologist

    ;)......

    ;)......
  3. Major Geologist

    زلزله

    کدوم استان؟؟؟؟؟ تو تهران که من چیزی احساس نکردم.
  4. Major Geologist

    :w12: hi

    :w12: hi
  5. Major Geologist

    ولمون کن بابا. درد من یکی دو تا نیست. خدافظ واسه امشب.

    ولمون کن بابا. درد من یکی دو تا نیست. خدافظ واسه امشب.
  6. Major Geologist

    آقا سلام خوبی. خوبه؟ بزار به درد خودم برسم.

    آقا سلام خوبی. خوبه؟ بزار به درد خودم برسم.
  7. Major Geologist

    تصاویری از عمل جراحی قلب باززززز

    منم وسطاش بیخیال شدم.
  8. Major Geologist

    اعصاب ندارم.

    اعصاب ندارم.
  9. Major Geologist

    » زیبایی های شگفت انگیز و رویایی اعماق دریا

    آرامش ته اقیانوس رو خیلی دوست دارم. شاید اسه ارشد گرایش اقیانوس شناسی بخونم. من خسته شدم واسه سیو کردن عکسا. دگ ببین استارتر چه زحمتی کشیده.
  10. Major Geologist

    » زیبایی های شگفت انگیز و رویایی اعماق دریا

    می دونم بابته آپلود و بارگزاریش خیلی وقت گذاشتی. ای کارتون واقعا جای تشکر داره.
  11. Major Geologist

    بگید سییییییییییییییب

    فوتوشاپی نیست؟
  12. Major Geologist

    من فعلا میرم. با اجازه.

    من فعلا میرم. با اجازه.
  13. Major Geologist

    پ آواتار قبلیت کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پ آواتار قبلیت کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  14. Major Geologist

    به نظر شما بهترین مارک نوت بوک چیست؟

    دل به خاطر کم بودن قیمتش طرفدار داره. تو بین لپ تاپ ها بهترین کیفیت تصویر رو سونی (به لطف موتور تصویر براویا) داره. اپل هم که چون سیستم عاملش ویندوز نیست به راحتی ویروس نمی گیره.
  15. Major Geologist

    تو دوران مدرسه تو چه درسی ضعیف بودی؟!

    دبستان و راهنمایی: ریاضی دبیرستان: ریاضی و فیزیک. شیمی هم نمی خوندم.
  16. Major Geologist

    نمیدونستم خوابییدن رو سنگ اینهمه راحته@@@@@@@@@@

    عجب سنگای انعطاف پذیرین!
  17. Major Geologist

    تو تعجبم چرا از تاپیک شما اون همه تشکر شد ولی از من نه!

    تو تعجبم چرا از تاپیک شما اون همه تشکر شد ولی از من نه!
  18. Major Geologist

    :razz:

    :razz:
  19. Major Geologist

    چرا نماد عشق قلب و تیر است؟

    خواهش. ;)
بالا